събота, 19 юли 2014 г.

Balea body lotion-Melon Tango-Review

Не съм изоставила блога,не-просто ме нямаше в последно време-отсъствах от България.Та сега се завръщам с едно ревю на лосион за тяло на Balea.Нека да започваме!

ОПАКОВКА:   Признавам си-забелязах го само и единствено заради опаковката му-щом го видях на щанда при лосионите за тяло(u dont say) си казах,че трябва да го имам-просто опаковката му е толкова шарена,лятна-как да не я хареса човек.

СЪСТАВ:  Най-хубавото е,че няма парабени.Другите съставки изобщо не са ми познати,а съм too lazy,за да започна да ги проучвам една по една в интернет.За съжаление опаковката не ми позволява да снимам състава по начин,по който може да го видите-сигурно съм единствената,но така и не успях да намеря правилния ъгъл на заснемането му.

EФЕКТ: Не е чудо на природата-не съм очаквала и да е,но мисля,че за ниската си цена е едно много добро попадение-попива бързо,оставя кожата мека на допир,а аромата се задържа не повече от 2 часа.С една дума-приятен лосион,но не бих повторила покупката при това разнообразие на пазара.
п.с-извинявам се за обърнатите снимки,но просто ми се искаше да снимам по друг начин,а те отново взеха,че излязоха наобратно :/

Кой е любимия ви лосион за тяло?-ще се радвам да прочета долу в коментарите-лек ден :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар