сряда, 24 юни 2015 г.

Нови придобивки Юни 2015

Здравейте,помните ли ме още?Не съм писала от толкова време,че даже не знам как да започна :D На първо място ще ви кажа причината за отсъствието ми толкова време,няма да се оправдавам отново с липсата на време.Лаптопа ми изгоря,бях ви подготвила толкова много постове подкрепени със снимков материал,но не можах да спася информацията и се налага да снимам и пиша всичко отново-дано е било за добро :) В този пост ще ви покажа придобивките си за месец Юни,последно време се старая да не купувам много козметика и се ограничавам от излишни покупки,резултатът е добър.Не знам обаче колко ще издържа хаха.
Да започваме!

Започвам с продуктите за лице и тяло:


От ляво на дясно.
Имах нужда от пяна за бръснене,понеже има моменти,в които нямам време за епилатора и се налага да прибегна към добрата ''стара'' самобръсначка.Тази пяна ми се стори симпатична,а и обожавам аромата на ванилия,успях да я пробвам вече 3 пъти,синя е на цвят и никак не е лоша.Цената е около 3-4 лева.
Следва спрея за тяло на Benetton.Видях,че ги има и в parfimo.bg,но аз го купих от квартално магазинче.Пръскалката пръска доста продукт и изпръсква силна струя,иначе аромата е хубав и освежаващ.Цената е 8 лева.
Толкова много хвалби се изписаха за пяната за лице на Алверде,че при наличието на крема за лице от същата серия в колекцията си,нямаше как да пропусна и пяната :) Наистина е много хубава,аз я използвам главно в премахването на грим.Понеже премахвам грима си с масла,а те не се отмиват само с вода,на помощ ми идва тази пяна-справя се много добре и след като мина с мицеларна мода почти няма следи от грима.Цената й е около 7 лева.
Мицеларната вода на Нивея използвам и като тоник за лице и като мицеларна вода,и в двете приложения се справя страхотно.В момента в ДМ тече промоция- 2 мицеларни води на Нивея за 10 лева,няма да се възползвам понеже искам да експериментирам и с други видове,но за затвърдените фенове на тази вода промоцията е супер изгодна!Иначе редовната й цена е около 8 лева.
Исках лятото да използвам лек лосион,с възможно най-малко вредни съставки,заглеждам лосионите на All Nature от доста време и този аромат най-много ми хареса,задържа се супер много време,даже и пижамата ми ухае на лосиона за тяло,понеже го използвам предимно вечер.Хидратира наистина добре,но за съжаление е мнооого неикономичен-виждате до къде е стигнал,а съм го използвала 3 пъти.Цената му е 8 лева.
Балсамчето на Алверде е страхотно,това ми е втора опаковка,аромата не ми е любим,но поне няма вредни съставки и хидратира добре,но ще бъда честна и ще кажа,че предпочитам балсамите на Хималая повече :) Цената на балсама за устни  на Алверде е 2 лева.
Следва един крем за лице на Balea от серията Aqua,обожавам тази серия,имам и серума и просто е must have за летните месеци.Колкото до крема,използвам го вечер и хидратира много добре,и не се усеща тежък върху кожата,смея да твърдя,че дори не се усеща,консистенцията е много лека.Цената е около 6-7 лева.
Универсалния крем на Balea взех заради опаковката,вече съм на морска вълна и много ми хареса хаха иначе далеч не е лошо кремче,използвам го главно при хидратирането на кожата на лактите и петите,аромата е приятен и за 2 лева е страхотно кремче!


Преминавам към декоративната козметика,която не е много,но имах нужда от нея.
Парфюма на Avon ми беше подарък,траен аромат,харесва ми.
В HM текат големи намаления и успях да се сдобия с тази бронзираща пудра за 4 лева.Взех си я в най-тъмния цвят,има леки блестящи частички,но е подходяща и за контуриране.
И крема на Буржоа миналото лято беше сред хвалените продукти,не съм го ползвала,понеже умишлено си го взех в най-тъмния цвят,защото лятото хващам тен много бързо.Цената му беше 18 лева,но имам големи очаквания за него.




Нямам идея защо съм включила и кремчето в снимката,но няма значение :D
Лакочистителя на Ebelin използвам при по-тъмни цветове,понеже зеления на Лили доста цапа кожичките и зоната около нокътя.Цената на Ебелинския е около 2 лева.


Този месец трябваше да си накупя малко летни цветове,понеже в колекцията ми броя им беше ограничен.


Започвам с два лака на Флормар,харесвам тези лакове,а и са под 2 лева,така че..
Взех си 2 цвята,никога не мога да устоя на класическо червено,но да започнем с първия.
Това розово ме грабна още в първия момент щом го видях,така че...не съм го пробвала още,надявам се да стои добре.
Червения лак го пробвах,харесва ми,но са нужни около 3 пласта,за да постигнете плътен цвят.




След като Essence пуснаха новата си гел серия лакове,отидох ''уж'' само да разгледам,но отнесох три цвята.Остава да си купя базата и топ лака от тази серия и нека трупането на лакове от тази серия да започне.Цветовете са страхотни и мнооого ми харесват!За трайност-трайни са,но с моя база,не с тази от серията,най-вероятно с тази от серията ще са още по-трайни.Имат хубави цветове,може да ''погледнете''.Цената на един лак е 3 лева.


Реших да си взема така хваленото масло за нокти на Икаров,ухае приятно на цитруси,но не знам дали спомага растежа на ноктите ми,понеже така или иначе растат бързо.Но определено хидратира кожичките.Цената е около 3 лева.
Исках да пробвам и лаковете на турската фирма orkide.Взех си динено червен цвят,харесва ми,като трайност е добре с база,но четката е неудобна и не е много покривен.Цената е около 1.50.


Харесаха ми и новите лакове на Golden rose,мисля да се сдобия с още цветове,много сладка и компактна за пътуване опаковка :)
Цената е 1 лев.

Ами това беше от мен,подготвила съм ви още постове,надявам се да успея да ги публикувам :)
Целувки!










Няма коментари:

Публикуване на коментар