вторник, 26 август 2014 г.

Нови придобивки-Август 2014/New goodies-August 2014

Привет,привет от известно време не съм много редовна в блога,но това беше,защото имах доста изпити в последно време и не ми оставаше време да се обърна-така де,след като всичко мина ще си наваксам отсъствието в този пост ще ви покажа какво си купих през този месец-Enjoy!


Продукти за лице 




Balea  Young Антибактериален тоник за лице -Все още не съм го използвала,но надписите са доста обещаващи,а за цената си от около 3 лева не очаквам да върши чудеса ама знае ли човек...

Balea освежаващ тоник за лице- Хванах го на промоция преди известно време в ДМ и го взех за 2.19-мирише приятно води се за нормална и смесена кожа и го бяха дали в комплект с измиващия гел с лотус и реших,че трябва да имам и тоника,тъй като съм доволна от гела.

Измиващ гел за лице Victoria- Взех го от една аптека за около 4 лева-гелът съдържа екстракт от маслина и се води за суха кожа-взех си го за зимата,за да има кожата ми повече хидратация.

Матиращ крем с лайм и ябълка Alverde- Имах нужда от нов крем,понеже моя свърши и след тоолкова много изчетени ревюта за матиращия крем на Алверде реших,че и аз трябва да го пробвам-имат хубави продукти,голям плюс е,че са и натурални-не знам защо до сега не съм се заглеждала в щандовете им.Цената му е около 4-5 лева.

Лентички против черни точки Essence-  Това ми е втора опаковка от тях,но мисля да пробвам нещо друго,защото не ми премахват черните точки както преди.Цената им е около 3-4 лева.


Салицилов спирт 1%- Взех го заради пъпките-вместо локален гел-за сега съм доволна-напоявам клечка за уши и я слагам върху пъпката-изсушава я за около ден,най-много два.Цената ме у 1 лев и може да се намери в аптеките.



Течен сапун с праскова и нектарина Balea- По принцип не споделям тук такива продукти,но този заслужава внимание понеже мирише БОЖЕСТВЕНО!!!Цената му е 2 лева.

Лакочистител с аромат на плодове Ebelin- Невероятен лакочистител-въпреки че съдържа ацетон не изсушава кожичките и ноктите ми,а чисти безупречно лака.Цената му е 1.40

Един дневник,който реших,чe трябва да споделя с вас,защото изглежда уникално-цената му е 2.60 от един магазин за китайски стоки.


Мостра от новия душ-крем на Avon- не съм я купувала-беше в един каталог.

Крем за тяло с кайсия и босилек Balea- Случайно го видях на щанда,а и лошия надпис Limited Edition,както и сладката опаковка ме принудиха да си го купя,а и беше нов артикул-ухае прекрасно-много пролетно нищо че идва есен.Цената му е около 5 лева.


 Снимка:Интернет

Бебешки шампоан Тео Бебе- Бях си купила шампоан на Wash&Go и ми причини пърхот и заради това реших да се върна към бебешките шампоани и да не рискувам повече,понеже имам чувствителен скалп.
Маска за коса с яйчен протеин и невен-Агива- Снимката е от интернет,понеже забравих да снимам маската-използвах я 2 пъти и смея да кажа само,че мирише божествено и определено подхранва краищата ми за сега,но не знам дали този ефект ще продължи-ще пиша по-подробно за нея,когато си изградя мнение.

На кой продукт първо искате да видите ревю?
Това беше от мен-приятна седмица :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар