събота, 1 ноември 2014 г.

What's in my travel makeup bag/Какво има в козметичната ми чантичка за пътуване

Здравейте,преди броени минути се върнах от почивка и понеже снимките за този пост бяха готови още преди да замина реших да ви покажа какво взех с мен на двудневна почивка.


Повечето неща са бяла козметика...Чантичката ми е от Орифлейм,но е купувана преди около 2 години и едва ли вече я има налична по каталозите,но е мнооого удобна и събира всичко нужно(и ненужно)






Няма да се впускам в подробности за продуктите,понеже повечето сте ги виждали..
Антибактериалния тоник на Balea-чудесен тоник,който използвам,за да почистя лицето си вечерта.
Универсален крем Здраве-също страхотен продукт,който хидратира кожата чудесно и в дълбочина.
В кутийката от крем за тяло на Орифлейм държа памучните си тампони за грим.
Миглоизвивачка
Глос на Umbrella,който е отвратителен,но го осъзнах твърде късно-след като го махна от устните си,те са в ужасно състояние...
Очна линия Impala,която също не харесвам...
Гланц Baby Lips на Мейбълин-страхотно балсамче
Новия фдт на Мейбълин-страхотно попадение
Мини-опаковка на паста за зъби-Тази е предназначена за чувствителни венци,аз нямам такива,пастата не е лоша,но не бих я купила в пълен размер..
Мини-опаковка на любимия ми измиващ гел на Балеа с бамбук и лотус
Тоника за лице от същата серия,който не харесвам много.
Спиралата на Римел,която лично аз харесвам,но придава само дължина на миглите.
Крем за ръце с бяло грозде на Билка-добро кремче
Лосион за тяло Дева с аромат на цитрус-опаковката е отвратителна-излиза повече лосион и капачката е много нестабилна-иначе лосиона е горе-долу с приемливо качество.
И последно-този продукт не е козметичен,но се превърна в най-носения аксесоар за този месец от мен и когато съм с него постоянно получавам комплименти-това е най-любимия ми гердан-връзва се с всичко и макар че изглежда тежък-изобщо не е!






Ами това беше всичко от мен за днес-надявам се да ви е било интересно :)

2 коментара: