неделя, 1 февруари 2015 г.

Rimmel Wake me up коректор-Review

Здравейте,стана ясно,че няма да успея да снимам новите си продукти,както и изразходените такива,така че ви казвам Здравейте на първия ден от Февруари месец и се надявам поне в края на Февруари да ви зарадвам с тези постове,не знам дали съм споменавала,но скоро блога има рожден ден и все още мисля дали да не ви зарадвам и с празничен Giveaway,но все още го мисля като идея-кажете ми долу в коментарите ЗА или ПРОТИВ това сте :)

Днес ще ви говоря за един коректор от Rimmel,който е доста известен сред бюти обществото от край време.Опаковката му е много сладка,с оранжево капаче,нанася се с апликатор,което е доста удобно,но не знам дали само аз имам този проблем-когато изваждам апликатора от опаковката и бързам-примерно,хвърчи коректор хаха-предполагам,когато количеството на продукта намалее няма да е така,но на този етап имам този проблем.Да обобщя дотук-сладка опаковка,харесва ми.
Нататък-самия коректор съдържа озаряващи частици и аз предпочитам да го нанасям под зоната на очите т.е околоочния контур-не,защото имам тъмни кръгове ами просто ми харесва как събужда погледа-особено рано сутринта...
Независимо от това,че е от Wake me up серията,коректора е покривен-е,не до такава степен,че изцяло да скрие някое несъвършенство,но за по-лек грим,когато не нося фдт,а само коректр и пудра се справя добре-скрива зачервяванията ми,както и прикрива някоя друга пъпка.
Моят цвят е най-тъмния-те са само два,де.Но реших да взема по-тъмния,защото пасва с повечето ми фдт,а и аз като цяло не съм със светла кожа,че да взимам най-светлия цвят.
 тук фокуса ми е избягал някъде...

 Коректора се разнася много лесно както с пръсти,така и с четка-консистенцията му е много приятна.Лесен е за работа,мисля че това е един много подходящ коректор за хора,които тепърва започват да се занимават с грима.Нанася се лесно,прелива се лесно с кожата,покривен е и има озаряващи частици.
Цената му не е толкова висока-10 лв.На места съм го виждала и за 13,но най-често са квартални магазинчета,където слагат големи надценки.В повечето дрогерии цената му варира от 10-11 лева най-много.
Пс-не забравяйте да ми кажете долу в коментарите ЗА или ПРОТИВ сте да направя Giveaway :) :) :)

2 коментара:

  1. така ми се искаше да го пробвам, но светлия цвят се оказа недостатъчно светъл за мен...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Във Feel Unique цветовете на този коректор са общо 4 на брой като има един много много светъл-може да погледнеш :) :) :)

      Изтриване