събота, 15 март 2014 г.

Днешни покупки.

Здравейте,днес е много слънчев и прекрасен за разходки ден.Като казах разходки,разбира се и аз не можах да се лиша от една и днес тръгнах да обикалям магазините.В днешния пост ще видите жертвите на пазаруването ми :)







Започвам с първия крем на Дева,а той е този с невен и се води подхранващ крем за лице.Има повече от уникален аромат,но не мога да кажа нищо повече за него,защото го взех буквално преди 10 минути,но и да остана разочарована поне няма да ме е яд,защото струва около 1 лев.Ще направя ревю на кремчетата по-нататък.


Другите два са кремове за ръце.Единия е с горски плодове,а другия с какао.Може би се питате защо пък два?Ами и аз това се питам,но просто не можах да устоя на сладките им аромати.Идват ми малко тежички,но им е простено,защото ухаят меко казано божествено.Цената на всеки е 1,10.




Балсамчето за устни с портокал на Balea.Знам,че отзивите за него не са много добри,но нищо няма да загубя,ако го опитам,а и беше намалено на 1.29,така че...съгласна съм,че не е много хигиенично да се използват балсамчета в бурканчета,но аз ще го използвам вечер,така че за мен не е толкова голям проблем.



Тъй като не можах да намеря голямата опаковка на така любимия гел на Balea,реших да взема 2 малки,но не смятам това за много изгодно.Ще използвам малките опаковки,докато някой ден не засека голямата опаковка.Цената на единия е 1.30



И последно един много симпатичен лак на Gabrini.Доволна съм от лаковете им,въпреки че имам само един,смятам много скоро да поправя това и в момента работя по въпроса.Цената на 1 лак е около 1.40(ако не се лъжа)



Иии това беше всичко,надявам се да ви е било интересно.Пожелавам ви лек слънчев ден <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар