понеделник, 12 май 2014 г.

Аз...

Здравейте,днес съвсем случайно попаднах на този доста интересен таг в блога на:Mariya Ivanova :).Въпросите са доста забавни и някои от тях те карат да се замислиш хаха.Надявам се да ви бъде интересно (:

Аз:

Правя:Всичко по силите си.

Готвя:Често,но напоследък нямам никакво време.

Пия:Вода,студен чай и фрешове.

Чета:Списания,книги

Искам:Да свършат изпитите ми.

Търся:Почивка.

Слушам:Музика(?)

Зашивам:Каквото успея

Мечтая:За ваканция

Чакам:Края на Юни месец.

Харесвам:Тишината,спокойствието,ваканциите(хах)

Се чудя:Кога  станахме такива материалисти

Обичам:Близките хора,семейството,приятелите

Се надявам:На успех в живота

Се възхищавам:На всички успели в живота

Помирисвам:Цветята

Нося:Цветни дрехи

Следвам:Сърцето си

Забелязвам:Малките жестове

Знам:Че трябва да бъдем оптимисти

Мисля:Че трябва да бъда по-отговорна

Си отбелязвам:Предстоящи събития

Отварям:(искам) да отворя нова страница в живота.

Се усмихвам:Старая се да е по-често.

Чувствам:Че ми трябва почивка сред природата

Ами това беше всичко от мен за днес,надявам се да ви е било интересно.Пожелавам ви прекрасен Понеделник изпълнен с много прекрасни емоции.


Няма коментари:

Публикуване на коментар