сряда, 7 май 2014 г.

Clean&Clear blackhead clearing-Review

Здравейте,в днешния пост ще ви разказвам за един почистващ тоник на Clean&Clear против черни точки и нека да започваме.



Опаковка: Шишенцето е изцяло синьо на цвят и по него има доста надписи включително и фирмата Johnson-Johnson.Преди да закупя продукта нямах и идея,че фирмата тества върху животни.''Дупчицата'' е малка и не позволява да се прекали лесно с количеството,което ще се изсипе върху памучния тампон,което е голям плюс.



Продукт: Смело мога да кажа,че този тоник се превърна в един от най-добрите тоници,които съм използвала някога.Изчиства просто перфектно лицето след събралата се мръсотия през деня(използвам го вечер),а ако имам пъпки някъде ги премахва и на следващия ден почти няма следа от тях(казвам почти,защото не може да премахне някоя сериозна пъпка с едно нанасяне).Като минус ще посоча,че не премахва никакви черни точки,а главно е предназначен за това.Дължа перфектното почистване и изсушаването на пъпките на алкохола вътре(поправете ме,ако греша).



Като цяло съм много доволна от продукта и получава оценка 10/10.Препоръчвам го с две ръце за хора с мазна кожа(като мен).Понеже никъде не пише за каква кожа е подходящ не знам дали би се отразил по същия начин на хора със суха/чувствителна кожа.
Лек ден от мен :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар