четвъртък, 25 юни 2015 г.

Изразходени продукти/Юни 2015

Здравейте,в днешната публикация ще ви покажа продуктите,които успях да изразходвам през изминалия месец Юни.


Започвам с продуктите за тяло:
Най-накрая успях да изразходвам душ гела на Жая,който ухае уникално на портокалов фреш,мъча се да го изхабя още от Ноември месец,но при наличието на толкова душ гелове 500 милилитра ми дойдоха в повече за изразходване :D Ароматът е страхотен,но с него се изчерпват и добрите качества на душ гела.Изсушава кожата и ароматът не се задържа изобщо върху тялото.Цената е 7 лева.
Лосионът на Нивея беше страхотен за зимните месеци,хидратираше кожата ми много добре и ароматът се задържаше навсякъде,дори и върху дрехите ми.Жалко за състава,но иначе бих го купила пак тази зима.Цената е около 6-7 лева.
Мостра на душ гел на Орифлейм.Така и не стигнах до нея,срокът й изтече.

Продукти за коса:

Шампоанът на Шаума ми хареса много и възнамерявам да го купя отново след като пробвам този на Здраве.Цената е около 5-6 лева.
Другия шампоан ми напомня за шампоаните Кря-кря,но няма нищо общо с тях :D
Използвах го за миене на четките си,но не се справяше добре,а и доста трудно се отваряше.
Цената му беше около 2 лева.



Тук са неща без точна категория.
Пастата за зъби на Colgate ми стана любимец,наистина ми помага в борбата с кариесите.Взех си нова опаковка,но от избелващата,която в интерес на истината,неочаквано за мен-избелва доста добре.Цената е около 5 лева.
Това е старата опаковка на лакочистителя на Ебелин-страхотен лакочистител!Цената е около 2 лева.
Тампони за грим-нямам мнение!

Това беше за сега-очаквайте още постове :)
Усмихнат ден!












2 коментара:

  1. Душ гела на Жая мирише наистина невероятно, като един хубав фреш :) Поне при мен не съм забелязала да изсушава кожата, но пък и не мога да кажа, че кожата ми е суха....,а и все пак всички сме различни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,ароматът наистина е страхотен :)
      Проблемът е при мен,понеже не съм попадала на душ гел,след който кожата ми да не е изсушена,освен ако не е някой медицински или супер хидратиращ хаха,изсушаването не е фрапантно,но забелязах,че го има :)
      Радвам се,че на теб ти допада :)

      Изтриване