неделя, 28 юни 2015 г.

Четки Impala/Review

Здравейте,обещах ви да бъда по-активна в блога,за да компенсирам месеците отсъствие.Днес съм ви подготвила публикация за четките на Impala.Поръчах си ги още Ноември месец(или Октомври),а снимките са вчерашни и може да добиете представа в какъв вид са след ежедневно ползване и до днес :)






Започвам с четката за пудра на Impala,която е под името Highliter brush 6


 Преди време(още щом ги получих) я използвах за нанасяне на фдт.Считам това за една от най-големите ми грешки в грима хаха.Първо,косъмчетата на четката не са гъсти,каквито трябва да са за нанасяне на фдт,не разнася фдт-на добре и не можеше да се прелее добре с кожата,стоеше доста изкуствено.Когато реших да се сдобия с четката за фдт на Real Techniques(реплика) и за пръв път я използвах осъзнах,че до сега съм се измъчвала с четката на Импала.Четката на Импала не е никак лоша четка,не ме разбирайте погрешно,това че аз си измислях предназначения и тя не отговори на очакванията ми не означава,че не става за нищо.В момента използвам четката за нанасяне на пудра и се справя отлично,като недостатък бих добавила,че при миене на четката,падат косъмчета.Ако имате намерение да използвате четката за фдт-недейте!Ако обаче искате да я използвате за пудра-давайте!Пропуснах да добавя,че щом прекаля с количеството руж,тази четка отлично се справя в отнемането на излишното количество,по принцип в сайта пише,че е предназначена за това,така че оценката,която давам на четката е 5,5 заради това,че падат косъмчета.Цената е около 6 лева.





Втората четка е под името Blending brush 2.Купих я с намерението да я използвам при преливане на сенките,но се оказа прекалено голяма за тази цел.Видях от Снежи в едно от видеата й,че я използва за преливане на коректор,пробвах и резултата беше супер.Също така я използвам и за премахването на грубите линии,които другата ми четка за опушен грим не може да прелее добре.Хубава четка,до сега да са паднали най-много 2-3 косъмчета.Оценката е 6.





Третата четка е за разнасяне на опушен грим.Лично за мен това е най-хубавата четка на Импала.До сега не е паднал нито един косъм,съхне бързо,пере се лесно и разнася страхотно сенките.Цената й е около 2 лева.Оценка-6!!!



 Четката за коректор купих по грешка,разглеждах я,но явно неволно съм натиснала бутона ''Добави в количката'' и така се озова в ръцете ми.За мен е безполезна четка,от гледна точка на това,че в никакъв случай не става за коректор,освен за такъв под формата на стик,но такива не използвам,идват ми сухи и се получава ''кир-ефект''.Използвам четката за устни-справя се добре.Не са падали косъмчета.Оценка-4 от 6.






И четката за устни,която купих съзнателно за разлика от предната,за мен не е никак добра,не разнася било то гланц в бурканче или червило равномерно.Червилото стои на парцали,а балсама дори не се усеща.Проблема е,че не взима достатъчно количество.В момента стои в чашата с другите четки,но определено не я използвам.Оценка-1-6(1,защото не падат косъмчета и се пере лесно)




И последната четка-Angle brush,четката е прекрасна за гел очна линия.Косъмчетата са гъсти и при нанасяне не отлитат наляво-надясно.Препоръчвам четката с две ръце,цената е около 2 лева.Оценка 6-6.


Това беше всичко от мен за днес,надявам се да ви е било интересно,също така се надявам да измисля идеи за нови публикации скоро време :)



























2 коментара: