петък, 14 февруари 2014 г.

Закупени продукти за месец Февруари

Здравейте,красавици.Това е първият ми блог(нова съм) и нямам много опит,но въпреки това се надявам да ви хареса :).Без излишни приказки,ще ви разкажа за всеки продукт по нещичко.


Започвам с крема за ръце на Essnece 2 in 1 за ръце и нокти.Изчетох доста положителни мнения за този крем и накрая реших да си го взема.Добре хидратира кожата на ръцете,попива бързо,но ароматът му не е нищо особено.




Продължавам с още един крем за ръце,но този е на Bilka с някаква Anti-age формула.Не ми трябват такива кремове,но самият крем има приятен аромат(на вино),попива бързо и е подходящ за зимата.

  






Следва вода за уста на ДМ.Купувам си тази вода за уста за втори път и съм супер доволна от нея.Определено премахва бактериите причинители на лош дъх и не позволява образуването на зъбна плака.Излиза супер изгодно. 500 ml за около 4 лева.

Мини стикче на Rexona против изпотяване.Определено го препоръчвам!


 Лак на Flormar цвят номер 396.Самият цвят не е много плътен и стои като прозрачен.Буквално се разлива по нокътя при нанасяне на повече от 1 пласт.Не съм доволна специално от този лак,но понеже съм фен на Flormar ще продължавам да си купувам лаковете им.


   Продължавам с лакочистител на Forte с бадем.Добър лакочистител,но не се справя с глитъри и матови лакове.Харесвам го,защото не оставя неприятния аромат на ацетон след употреба.Навсякъде ухае на бадем и чувствам ноктите си подхранени.
         Body-cream на Рубела с кокос.Много любим продукт,добре хидратира,бързо попива и оставя мнооого траен аромат на кокос.Цената му е около 4 лева.
                                                                                                                                                                                Дневен овлажняващ крем за лице на Rosa impex с екстракт от алое вера.Със смесени чувства съм за този продукт.Използвам го предимно вечер,когато използвам по-агресивни продукти за лице и мога да кажа,че чудесно подхранва кожата,но не ми допада много аромата.  
И приключвам с този продукт.Надявам се да ви е харесал първия ми блог :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар