събота, 22 февруари 2014 г.

Изразходени продукти за Февруари/Еmpties

Привет,красавици!Най-накрая успях да събера достатъчно продукти,за да направя Еmpties.Винаги ми е било интересно да чета такива блогове,защото това е най-добрия начин да разбера дали някой е останал доволен или разочарован от даден продукт :).Така че нека да започваме.




Започвам с шампоана,комбинация от 5 растения-зелен чай,лимон,евкалипт,коприва и върбинка.Производителят обещава придаване на блясък и жизненост на косата.Преди също съм използвала такъв шампоан и ми действаше добре,точно заради тази причина посегнах към 400 ml продукт.Ефектът върху моята коса:Изключително много раздразни скалпа ми и той започна да се лющи.Може би е твърде агресивен към моята коса,но определено повече няма да си купя нищо от видовете шампоани на Гарниер.



Следващото нещо е почистващото мляко на Биотен с дюля.Е,аз не го използвах като почистващо мляко,а като почистващ гел,въпреки че консистенцията му беше далеч по-различна от тази на обикновен гел,той почистваше много упорити пъпки и лицето ми беше свежо до края на деня.Ще си го купя отново!


Една вода за уста на Astera,която лютеше мнооого(поне за мен).Обещава се да предпази от кариеси,не мога да кажа дали се е справила,но нямах зъбна плака.Едва ли ще си я взема отново,тъй като ми е твърде люта.


Продължавам с лосиона за тяло на Bioten с бамбук и йогурт.Първоначално бях много доволна от този продукт,но вече,когато е към края си се стига много трудно до него и нямам нерви и време да се занимавам,а и наблюденията ми са,че вече не попива толкова бързо.Няма да си го взема втори път.



Следващото нещо е кремът за ръце на Билка с червено вино.Говорила съм за него-има супер аромат,подходящ е за зимата,попива сравнително бързо и ще си го взема втори път,но няма да е скоро,тъй като оставя лек филм,който предпазва ръцете главно през зимата и едва ли ще е подходящ за пролетта или лятото.
п.с-Извинявам се за обърнатата снимка.

Душ гел на C-thru Coral dream.Невероятен аромат,но трябва твърде много продукт,за да направи пяна.Няма да си го взема втори път,защото предпочитам душ-геловете на Balea.



И последно-спрея за тяло на Рефан.Имам го от лятото и едва ли има нужда да казвам колко е икономичен.Няма траен аромат,но това е напълно нормално за Body-spray.Определено ще си го взема отново лятото и под друг аромат.
п.с-Отново не мога да разбера какво става с тези снимки и защо се обръщат така.Много се извинявам :/


Това бяха изразходените ми продукти за този месец :) Лек ден :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар