събота, 15 февруари 2014 г.

Любими продукти за месец Февруари

Привет,хубавици!В днешния блог ще видите моите любими продукти за този месец и нека да започваме :)



Започвам с едно много сладко лосионче,което видях съвсем случайно в Елитис и толкова ми хареса на външен вид,че не можах да го подмина.Цената му е 2,69,струва си всяка стотинка.Има още доста аромати,но аз избрах този с мляко и мед.Честно казано не ми мирише на мляко и мед,след като си го нанесох на ръцете попи доста бързо,но миришеше на портокали <3.Също така няма парабени!Определено го препоръчвам(ако не се лъжа другите аромати бяха с арган,зелена маслина и нещо свързано с море :D)

  • Следващия любимец е тоника против черни точки на Clean&Clear.Не ми премахва никакви черни точки,но се справя блестящо с по-големите пъпки по лицето и след употреба отстранява много добре мръсотията и чувствам кожата си освежена и определено не я изсушава!                                                                                                                                                                                               Следва още един лосион за тяло-разказвала съм за него в предишния блог-невероятен лосион,който оставя траен аромат върху кожата
    Един гланц на Nivea Repair&Beauty.Този гланц беше спасението ми през по-студените зимни дни.Предпазва устните и им придава лек цвят,но ако се сложи прекалено много гланц оставя бели следи по устните,така че с него трябва да се внимава какво количество слагате.
        
  • Почистващо мляко на Bioten с дюля.Аз не го използвам като почистващо мляко,а като освежаващ гел през сутринта и наблюденията ми над него са,че премахва доста упорити пъпки.
    И последно,но не на последно място-кремът за ръце на Bilka с червено вино-невероятен крем и цената му е около 1 лев.
           Иии това беше от мен-желая ви лек ден :)                                    

Няма коментари:

Публикуване на коментар