четвъртък, 30 октомври 2014 г.

Нови придобивки #1

Здравейте,знам че казах в предната публикация,че не мисля да правя публикация със закупени продукти за този месец,понеже продуктите са малко,но все пак днес реших,че някои от продуктите,които са в тази публикация са нови за месеца и няма да са актуални,ако ви ги покажа другия месец,а и доста от продуктите тогава може би вече ще са към края си и точно поради тази причина ето я публикацията-Enjoy!


Това са всички продукти събрани на едно място-не са много,но са горе-долу прилична бройка.

1.Парфюм Oriflame-My Real- Много харесах парфюма в каталога и реших да си го поръчам-аромата е доста траен,лично аз го усещам цял ден.Не съм добра в описанието на аромати,само ще кажа,че аз намирам аромата му за много луксозен.Цена:30 лева
2.Комплект лосион за тяло+душ гел Жая- Видях случайно този промо-комплект в едно квартално магазинче.Лосиона и душ гела са с аромат на портокал-не съм ги отваряла още,защото имам много лосиони и душ-гелове,но просто не се сдържах и купих комплекта.Ще ми се да имаше с какао,защото четох доста положителни отзиви за лосиона за тяло с какао,но се надявам този с портокал да е също толкова добър,а колкото до душ-гела за него нямам никакви големи очаквания.Цената на двете е 8 лева.
3.Фон-дьо-тен Maybelline super stay Better skin- Купих го още,когато излезе,защото точно тогава имах нужда от нов фон-дьо-тен,за щастие успях да си улуча цвета от първия път,няма да се впускам в подробности,защото му подготвям ревю.В момента е на препоръчителна цена от 10.49
4.Маслен лакочистител Лили- Исках да си взема голяма опаковка,но бяха изчерпани и взех две малки-няма какво да ви говоря за този лакочистител-ЛЮБИМ!
5.Кърпички за премахване на грим Agiva- Тези кърпички се водят за чувствителна кожа,защото са с екстракт от лайка-харесват ми,добра основа са в ритуала ми по премахване на грима-ще продължавам да ги купувам-Цената им е около 1 лев.
6.Балсам за устни SOS nivea- Това е втората ми опаковка от този балсам-незаменим помощник е в по-студените месеци и се справя отлично с напукани устни!Цена:5 лева.
7.Очна линия Impala- Имах нужда от нова очна линия и се спрях на тази на Impala.На първо ползване не съм очарована,понеже изсъхва бързо и не позволява корекции-също така не е достатъчно пигментирана и трябва да я обръщам на обратно и да чакам отново да пусне цвят,което не ме устройва,когато бързам.Цената й е 4.50.
8.Силиконов молив Impala- Бях го включила в публикацията си Топ 10 под 10-много го харесвам!Цената му е около 4 лева.
9.Четка за пудра Essence- Хареса ми дизайна на опаковката,както и самата четка,страхотно попадение-до сега съм я използвала 8-9 пъти като я мия след всяко използване и не е паднал нито един косъм!Цената й е около 6-7 лева.

Това беше всичко от мен-надявам се публикацията да ви е харесала :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар