сряда, 22 октомври 2014 г.

Топ 10 под 10/Top 10 under 10

Здравейте,от много време не съм писала в блога,но това е,защото нямах време за снимки.Този месец едва ли ще има публикация със закупени/изразходени продукти,понеже нямам достатъчно събрани продукти,които могат да образуват една публикация,но обещавам,че другия месец ще се реванширам с двойно повече продукти за двата месеца :).Темата на днешната публикация е топ 10 продукта под 10 лева.Доста блогърки и влогърки правят такива публикации,които в интерес на истината са много полезни.Надявам се да ви бъде интересно-Enjoy!



1.Антибактериален тоник за лице против пъпки и комедони-Balea. Тоника е страхотен,но мога да го препоръчам само и единствено на хора със смесена до мазна кожа,защото в никакъв случай не е подходящ за хора със суха и чувствителна кожа понеже съдържа алкохол,който не е един от най-щадящите лицето.Аз съм със смесена кожа с много мазна Т-зона и тоника първоначално ми идваше груб,но след това се свиква.Облекчава пъпките,използвам го само вечер,но е доста ефективен благодарение на салициловата киселина в него.Не очаквайте да ви премахне пъпките за ден,два,той просто ще ги успокои-нищо повече.Цената му е 2.89.


2.Локален гел против акне Forest Pharmacy- Този продукт окончателно се превърна в най-любимия ми локален гел ever.Облекчава зачервяването,а след това премахва и пъпките.Нанасям го само на проблемните зони понеже изсушава доста кожата.В комбинация с тоника на Balea върши чудеса.Нанасям го вече и на другия ден няма и следа от пъпките.Цената му е 2 лева,моя е от Елитис.

3.Лосион за тяло с кайсия и босилек Balea- Имам цяло ревю на този продукт тук,но ако не ви се чете зялото ревю ще кажа само,че продукта е страхотен!Цената му е около 5 лева.

4.Спрей за лесно разресване Scwarzkopf- Обичам този спрей,след него косата ми става по-жизнена и мекичка.Моя е купуван от Русия,не съм пробвала този,който се предлага в България,но не би трябвало да има разлика.Използва се като се разклати добре,защото иначе едва ли ще има ефект.Не мога да кажа цена понеже не я помня,но предполагам,че тук ще е около 6 лева.Не придава обем на косата ми,но понеже аз съм с много гъста коса единственото нещо,което изисквам от тези спрейове е да ми разресват добре косата и тя да не лепне след това.

5.Маслен лакочистител Lilly- Кой не знае зеления лакочистител на Лили,кой не е чувал за него?Определено това е най-най любимия ми лакочистител,не изсушава кожичките и чисти лака безупречно,а смешната му цена даже няма и да коментирам-под 2 лева.Ако още не се опитали лакочистителя бързо бягайте до Лили,защото сте изпуснали много!

6.Изцяло натурална розова вода-Казанлък-Лема- Купих си тази розова вода от Обзор тази година.Продаваха я в един магазин за сувенири,цената й едва ли е 3.50 навсякъде,защото по принцип по морето цените са много надути,особено на козметиката.Преди използвах една розова вода на Биофреш,но тя никак не се отразяваше добре на кожата ми и даже си помислих,че явно розовата вода не ми понася.Е да ама не,защото тази на Биофреш не беше изцяло натурална от нея ми излизаха пъпчици.От както използвам тази нямам никакви проблеми-успокоява кожата ми,освежава я-никакви забележки!

7.Крем за лице с лайм и ябълка-Alverde- Този крем се води матиращ и е подходящ за основа за грим.Много съм доволна от него.Има цяло ревю за него тук
8.Универсален хидратиращ крем Здраве- Използвам го предимно за лице,но е подходящ и за тяло при хора с по-чувствителна кожа.Помага ми за пъпките на лицето и хидратира кожата много добре.Цената му е около 4 лева.
9.Гланц за устни Baby lips-Maybelline New York- Всички чуждестранни блогърки и влогърки много ги хвалеха,най-накрая и ние имахме късмета да ги изпробваме.Балсамчето,което аз имам не е нищо особено,не хидратира устните в продължение на 8 часа,както обещава бранда,но ми харесва това,че не съдържа течен парафин и бързо се превърна в мой любимец.Цената му е около 5 лева.
10.Силиконов молив Импала- Доста хора хвалеха тези моливи,защото били изключително меки и се нанасяли с лекота във водната линия.Определено подкрепям тези твърдения с две ръце,моливите наистина са много меки и се нанасят изключително лесно като издържат цял ден без да мръднат.Аз не си слагам често черен молив във водната линия,понеже оптически намалява окото,но използвам молива като очна линия и резултатите са страхотни.Трябваше ми малко време докато свикна,но се радвам,че успях.Цената му е около 3 лева.
Надявам се да съм ви била полезна и до скоро :)

2 коментара:

  1. Здравей :) Много харесвам блога ти, имаме доста сходен вкус за продуктите, които ползваме. Мисля сега да пробвам тази розова вода, която споменаваш в поста си, аз имах с проблеми с тази на Милва взех си я без да я погледна като съдържание. Оказа се, че не е 100% натурална, а има и други примеси. От нея получих ужасно раздразнение на кожата на лицето ми ( по принцип не ми е проблемна) трябваха ми 2-3 седмици, за да си изчистя лицето от пъпчиците които получих от нея. Сега вече мисля да си взема 100% натурална, въпреки че пак ме е страх да не получа обрив.
    Поздрави Рада :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти страшно много,това че съм полезна ме прави адски щастлива,аз съм на мнение,че не би следвало да получиш раздразнение,ако изпробваш изцяло натурална розова вода,защото тя е известна с това,че успокоява кожата,другите розови води пълни с най-различни вредни съставки определено не помагат на кожата,а само й вредят-отново давам пример с тази на Биофреш,която използвах,резултата беше наистина неприятен и известно време стоях настрана от всичко съдържащо розова вода,защото си мислех,че проблема е в кожата ми,но съм била далеч от истината за съжаление...Моя съвет е все пак да опиташ на малка част от лицето си изцяло натурална розова вода и сама да видиш как ще ти се отрази :) :) :)
      Отново благодаря за милите думи <3

      Изтриване