сряда, 1 октомври 2014 г.

Спирала Wonder'full Rimmel-review

Здравейте,снимките за този пост стоят на десктопа ми от доста време и започнаха да ме дразнят,точно заради това реших най-накрая да напиша и самата публикация.



Ако не се лъжа,спиралата е нова на пазара,скоро я бях видяла в ДМ на първоначалната цена от около 8 лева,но редовната й цена е около 13 лева,обаче в момента има -40% на всички спирали на Rimmel в ДМ и може да се възползвате :)


Първото нещо,което ми хареса е елегантната опаковка,много класическо и оригинално.

Спиралата съдържа арганово олио,което е голям плюс,колкото и странно да ви звучи тази спирала има много сладникав аромат,може да се дължи и на олиото в състава,не знам.


Не ми слепва миглите,не се рони,не зацапва и се нанася много лесно.Доста е ''покривна'' и аз,която съм свикнала да слагам два пласта,постигам този ефект само с един пласт от спиралата.Работи се страшно бързо и лесно с четката й,но не е никак удобна за долните мигли,но това не е фатално поне за мен.


Цвета,който аз имам е 001black,но за съжаление не съм обърнала внимание има ли други цветове.


Поствам и снимка на състава на спиралата(до колкото се вижда)


Това е ефекта от нанесен един пласт спирала.


Надявам се ревюто да ви е харесало и ще се радвам да ми споделите долу в коментарите коя е вашата любима спирала :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар