сряда, 30 април 2014 г.

Закупени продукти за месец Април/Haul

Здравейте,днес е доста дъждовен ден и реших най-накрая да напиша този пост със закупените ми продукти за месец Април.Честно казано този месец нямах кой знае колко много време за пазар и точно поради тази причина продуктите не са никак много.Приятно четене!



 Започвам с пяната за бръснене на Balea с лимон.Най-любимата ми пяна ever.Купувам си я може би за 2 или 3 път и това е доказателство колко много я харесвам.




 Следващото нещо е крема за тяло с кокос на Balea.Предполагам всички сте чували за този крем.Най-накрая реших да си го купя след толкова изчетени хвалби за него.Харесва ми,че има масло от шеа,но в състава си има няколко парабена,но няма да се вманиачавам толкова.





 Следва молива за устни на Oriflame в цвят pink delight.В каталога го помислих за чъби стик,но се оказа,че не е.Иначе опаковката му е супер сладурска <3



 Лентички за нос против черни точки на Essence.Използвах ги само веднъж и не мога да дам цялостно мнение за тях,струва ми се,че почти нищо не правят,но да видим.



Пилинг-гъба на Рефан.Признавам си без бой,че нямам идея как се използва.Една приятелка ми я подари,но гъбата има невероятен аромат.




Комплектът от Avon,който най-накрая дойде.Състои се от коректор и 3 в 1 продукт.Коректора на първо ползване не ми харесва,нищо не прикрива,а почистващия продукт съдържа алфа-хидрокси киселина и пише да се избягва излагането на слънце за 1 седмица или да се използва слънцeзащитен крем.Ами използвах го,ексфолира много добре и освежава лицето.Доволна съм от него!




Взех си и спрейче за почистване на стъклата на очила(били те слънчеви или с диоптър).Взех си го от една оптика,но е супер удобно и съм много доволна от него.


Eдно парфюмче,което е travel опаковка.Би трябвало да е с аромат на българска роза,но е с далеч по-приятен аромат,а и траен на всичкото отгоре.



От едно квартално магазинче си взех четка за коса,защото не мога да си вчесвам косата с гребен,когато е суха и четката е единственото ми спасение.Понеже моята се изтърка и вече много се скубя с нея реших,че е време за ново попълнение.Тази е съвсем обикновена.


И последно памучни тампони за дегримиране на Agiva.


Надявам се да ви е харесал днешния пост и до скоро :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар