събота, 27 септември 2014 г.

Празни опаковки #2

Здравейте,септември си заминава лека-полека,което значи,че е време за снимане на празни опаковки ха-ха.Старая се да съм активна в блога,но не винаги ми се получава,така че не ми се сърдете :).Приятно четене!







Разделих продуктите на категории.Ще започна с продуктите за лице-първото нещо е успокояващия тоник на Eveline против акне,много нежен тоник и веднага след като свърша този с който съм в момента ще си взема и гела и тоника от тази серия.Не мога да кажа,че напълно предотврати появата на пъпки,което реално погледнато е леко нереално,но аз останах доволна от него.Цена:около 5 лева.
Следва още един тоник,който използвах само сутрин-ухае страхотно на билки,освежаваше и тонизираше кожата ми като я подготвяше за нанасянето на крема за лице.Хареса ми,че не съдържа етилов алкохол,забравих да спомена,че е предназначен за проблемна и мазна кожа и се води антибактериален.По принцип трудно намирам продукти за моя тип кожа,понеже е хем смесена-мазна,хем проблемна,но този тоник определено беше добро попадение!Цена:1.80
Гелът против акне на Forest Pharmacy ви показах в публикацията с козметични разочарования тук
3 в 1 продукта на Avon,който използвах предимно вечер като измиващ гел,но смея да кажа,че отново ми идваше твърде груб-имам чувството,че ексфолиращите частици са пластмасови,тъй като изобщо не се разтваряха при допир с кожата и спокойно се отмиваха като падат непокътнати-няма да повторя покупката,понеже не съм фен на Avon(тестват върху животни)-в последно време се опитвам да избягвам да купувам продукти на фирми тестващи върху животни,но да видим...
Поредната опаковка от памучни тампони
Кърпички за махане на грим Агива за проблемна кожа-сравнително добре премахваха очния ми грим,не изцяло естествено,но бяха добра основа в стъпките за премахване на грима-ще ги купя пак.Цена:около 1 лев.
Лентички за премахване на черни точки Есенс-това ми е втората опаковка от тях,но имам чувството,че не премахват толкова добре черните ми точки-не бих ги купила отново!
Цена-около 4 лева за 3 броя лентички.








Следват продуктите за тяло.Първо е душ-гела за след слънце на Балеа,който обещава да премахва остатъците от хлор,солена вода,слънцезащитен продукт и обещава охлаждащо действие-Е,колко премахва остатъците от хлор и слънцезащитен крем не мога да кажа,но определено нямаше охлаждащ ефект.Въпреки това си го изразходих с удоволствие заради разкошния му аромат-не мисля да си правя запаси от него,тъй като единственото нещо,което ми харесва е само аромата му-типично за душ-геловете на Балеа,Цена-2 лева
Крем за ръце,който имам от най-малко 100 години-сложила съм го в шкафа и до там-иначе по спомен не беше никак лошо кремче.Цена не мога да кажа,тъй като едва ли вече се предлага в каталозите на марката.
Слънцезащитен продукт на неизвестна за мен марка-историята му е същата като на крема-пълен е до горе,но годността му е изтекла миналия месец.Нямам спомен дали е предпазвал от слънцето добре,така че не мога да кажа нищо.
Един детски дезодорант на Malizia,който взех само и единствено заради аромата и сладурската опаковка-аромата не се задържаше много,много,а опаковката ми красеше нощното ми шкафче до сега,но най-накрая реших да го изхвърля,понеже годността му е изтекла.
Спрей за лесно разресване на Орифлейм от някаква отново детска серия-не съм доволна изобщо-след употреба слепваше косата ми  и половината отиде в мивката...
Успокояваща кърпичка за след депилация,която получих с един депилиращ крем-ами първата й съставка е течен парафин,мисля че това е достатъчно-за първи път ми излязоха пъпчици и то точно броени минути след употребата й,така че...
Гланц за устни на Балеа с портокал-приятно балсамче,но бързо ми омръзна...Цената му е около 3 лева,но в момента май е на промоция.



И последната категория-продуктите за нокти-от този черен лак останах доволна,но свърши-не използвам черен лак в ежедневието си,освен ако не искам да направя някоя декорация върху ноктите си,но мисля да изпробвам лак с тънка четка за тази цел.Не помня цената на лака,но едва ли е над 2 лева.
Една основа на Perfect с розово масло,която не ми харесва изобщо-лака с нея издържаше точно 2 дена и проблема определено не беше в лака,а в базата,защото същия този лак,който използвах с тази база със сегашната ми издържа 5 дена с леко обелени връхчета,Не бих повторила покупката определено!
Лак,който е с изтекъл срок на годност-нямам никакъв спомен хубав ли е бил или не,но се сещам,че съхнеше сравнително бавно.
И последно един лакочистител на Umbrella,който изхвърлям,защото открих зеления на Лили и този вече не ми влиза в употреба,а и сами виждате колко е изстрадал.Цената му е под 2 лева.
Това беше от мен за днес-надявам се да ви е било интересно :)


2 коментара: