събота, 20 септември 2014 г.

Нови покупки/September 2014

Здравейте,въпреки че Септември все още не си е отишъл напълно,аз реших да ви покажа с какво се сдобих през него,продуктите не са никак много,но все пак реших да напиша публикацията,няма да бъда много активна в блога,понеже имам много за учене и никакво време-надявам се да ме разберете,но да се върнем на темата-Приятно четене!





Това са всички продукти събрани на едно място,но аз предпочитам да ги разделя на категории и да ви ги покажа така :)


Продукти за лице: 

Ще започна с отлепящата маска на Balea-купувам я за втори път и съм много доволна от нея,''цаката'',за да се отлепи добре и да не останат части от маската по лицето е да се изчака маалко повече от 15 минути,резултата е невероятно мека на допир кожа(тук звуча като рекламен агент),но наистина тази маска е една от любимите ми,а и плюс това сега маските на Balea са на промоция 0.89 ст.
Следва измиващия гел с бамбук и лотус,който купувам за трети път-много нежен гел,много приятен,все още не го използвам сутрин и вечер,а само сутрин,но обмислям и този вариант-самия гел не е нищо невероятно или грандиозно,но аз го харесвам,а и цената му е под 3 лева,което го прави много достъпен.
Мини-вариант на крема на Nivea,който е мултифункционален,т.е може да се използва за лице,ръце и тяло-не съм го използвала все още,дори не съм го отваряла,но съм решила да го използвам само за лице през зимата и се надявам да хидратира добре-взех го на промоция  от един магазин за 1.29,но за съжаление не знам редовната му цена.
Спирала на Rimmel с арганово масло-взех спиралата точно когато я нареждаха по стелажите,само и единствено тогава се престрашавам да си взема декоративна козметика от Дм(предполагам всички знаете,че там тези продукти,а и не само, се отварят и пробват на поразия,така че аз съм доста скептично настроена да си вземам каквато и да е декоративна козметика от там,понеже не знам кога е отворена,защо е отворена,пробвана ли е,годна ли е вече за ползване и куп други неща,но хайде да не се отклонявам от темата)
На първо ползване съм доволна от спиралата,но няма да казвам нищо повече,тъй като обмислям да й направя ревю.Понеже спиралата е нова на пазара(ако не се лъжа) е на промо цена от 8 лева,а редовната й цена е около 13.
И последното нещо в тази категория са тампоните за премахване на водоразтворим грим-доволна съм от тях,2 тампончета са напълно достатъчни за премахване на грима от едното око,цената е 1.99.


Дезинфектант на Рефан,който мирише уникално,в момента са на промоция в Рефан на 2.50,има различни аромати,но аз се спрях на този.
Крем за ръце Дева с лактил-на този крем мисля да се доверя през по-студените месеци,за сега ми харесва,но единственото нещо,което не харесвам е състава му.Цената му е под 2 лева

3 в 1 продукт на Victoria Beauty-основа,топ лак и диамантен блясък(?)-използвам го само като основа,като топ лак малко по-рядко.Цената му е 3 лева.
 
Два лака на GR,които аз определям като есенни цветове.Все още не съм ги ползвала,но ако ми харесат ще си взема още от тях.Цената им е около 2.40.Синия е номер 363,а другия 264.

Два наливни парфюма на Refan.Първия е реплика на Daisy-Marc Jacobs-невероятно траен аромат,а втория е просто някакъв парфюм,който беше на цена от 1.30,защото беше с дефектна капачка,но на мен не ми пречи,а аромата му също е страшно траен.Цената на първия е 8 лева за 30 мл.



И един продукт,който излезе скоро на пазара(по принцип не споделям тук тези продукти,но този път реших да направя изключение)-Първото което искам да кажа е,че можеше да поработят повече върху качеството на опаковката.Иначе всичко изглежда страшно обещаващо и е много лесно от пръв поглед да те зариби да си го купиш(както стана с мен).Не мога да определя има ли ефект и дали наистина ме предпазва от кариеси,но това времето ще покаже.Редовната й цена е около 5 лева,което лично за мен е доста за паста за зъби и друг път не бих дала,но кариесите при мен са най-големия проблем и опитвам всичко,за да се преборя с тях-не ям сладко често(преди изяждах без проблем по 2 шоколада),но реших да се спра,но тях отново ги има,така че този път реших да прежаля 5 лева и да ги дам за точно тази паста за зъби,но както казах времето ще покаже има ли ефект.


Това беше от мен за днес,надявам се да не съм ви отегчила и ще ми бъде интересно да чуя мнението ви долу в коментарите за някой от тези продукти,ако сте го използвали-Слънчев ден! <3




2 коментара:

  1. Колебаех се дали да си купя маската на Balea , но определено ще си я взема не ти препоръчвам маската пак на Balea Happy days ще бъдеш разочарована.

    ОтговорИзтриване
  2. Препоръчвам ти отлепящата маска на Balea с две ръце,а колкото до Happy days,аз също не съм доволна от нея :)

    ОтговорИзтриване