неделя, 28 септември 2014 г.

Alverde-матиращ крем с лайм и ябълка-Review

Привет,днес ми беше ден за бездействане,въпреки че трябваше да уча за изпита си утре,реших да си дам малко почивка от всичко.Сега ще ви разказвам за матиращия крем на Alverde-така че направо започвам!


Първото нещо,което ми направи впечатление е опаковката.Заглеждам самото кремче от доста време,но винаги вземам нещо друго,но не и него,един ден бях отишла до ДМ за шампоан и реших<че сега е момента да си взема и кремчето и ето го в ръцете ми хаха.


Както вече споменах-опаковката е страшно сладурска!
Всъщност описанието на продукта не е кой знае колко обещаващо,но от както го използвам кожата ми се чувства много по-добре,Дали факта,че за пръв път използвам натурална козметика или просто самия крем се отразява супер добре на кожата ми-не знам,но с ръка на сърцето казвам,че преди ''мацах'' лицето си с какви ли не кремове съдържащи парафин,парабени,petrolatum и мислех,че аз имам гадна кожа и каквото и да използвам винаги ще си остане такава е да ама не-оказа се,че натуралната козметика ми се отразява много по-добре от другата такава,която е тъпкана с вредни съставки.Обмислям варианта да заменя някои продукти в грижата за кожата(специално лицето) с натурални.Така де-да се върнем на крема-води се за нормална и смесена кожа.Моята е смесена към мазна.Продукта не е тестван върху животни и е Vegan-за съжаление обаче съм изхвърлила опаковката,на която пише съдържанието на крема и не мога да ви го покажа,но ако имате интерес може да проверите в други блогове-там също доста хора са писали ревюта на този продукт.
Консистенцията му е сравнително гъста и количество колкото грахово зрънце е предостатъчно за цялото лице,което прави продукта доста икономичен.Преди го използвах с тоника за лице със 7 билки-показах ви го в изразходените продукти за м.Септември-тук и в комбинация се отразяваха добре на кожата ми,но в момента го използвам заедно с един тоник с екстракт от лотус на Балеа и след това кожата ми лепне-определено заради това е виновен тоника и мисля да спра употребата му.


В заключение ще кажа,че кремчето е супер и съм хвърлила око и на пяната от същата серия,ако сте я използвали,ще се радвам да чуя мнението ви за нея долу в коментарите :)
Приятна седмица!

Няма коментари:

Публикуване на коментар