вторник, 23 септември 2014 г.

Balea крем за тяло с кайсия и босилек-Review

Здравейте,точно се връщам от бягане насам натам по задачи и реших,че не е твърде късно да напиша публикацията,за която бях подготвила снимките през уикенда.Като казах,че нямам време имах предвид,че нямам време за снимане,за търсене на подходяща светлина,фон за снимка и тн.Иначе,когато имам снимките-другото е лесно,защото мога да напиша публикацията и вечерта без да се притеснявам,че снимките ще са с лошо качество(да,надявам се да сте ме разбрали,понеже много се задълбочавам когато започна да обяснявам нещо :D)-Ок,спирам с лирическите си отклонения и започвам с ревюто-Enjoy!




Първия път,когато видях продукта си казах,че за момента нямам спешна нужда от лосион за тяло,понеже имах още два,които търпеливо чакаха реда си.Взех си необходимите неща,за които бях отишла и горда от себе си се прибрах вкъщи мислейки  ,че геройски съм устояла на още една ненужна покупка,НО(да,идва голямото но)-на другия ден постоянно мислех за този лосион за тяло,колко ще е икономичен,че е лимитирана серия,че има страхотна опаковка ии накрая не издържах и отидох до най-близкия ДМ и станах горд собственик на този прекрасен лосион.Амиии да,това не трябва да бъде история как съм се сдобила с него,а какво мисля за него,но се надявам да не ми се карате много (:


Ще започна първо с опаковката-както разбрахте от километричните ми писания до сега,тя е супер сладурска.
Ароматът е много свеж и приятен,макар че ми се искаше да мирише на нещо по-сезонно,есенно,пак ми харесва.Задържа се не повече от 3-4 часа,което ме устройва,понеже няма да е приятно да смесвам този аромат с аромата на парфюма ми.

Консистенцията му нещо средно,но не бих я определила като гъста,а самия лосион попива сравнително бързо в кожата като едновременно с това я оставя хидратирана,използвам го предимно вечер и на сутринта чувствам кожата си много мека.


Използвам го често,както се вижда-слагането на лосион за тяло ми е един от любимите ми ритуали,макар че доста хора го пропускат или просто не харесват да се мажат с лосион,както казах-аз обичам,преди нямах този навик,но се постарах да си създам такъм и смея да кажа,че кожата ми се чувства доста по-добре.

Колкото до състава на продукта-не съм специалист,но гледам да отбягвам съставката течен парафин в лосионите за тяло,балсамите за устни и някои други продукти,понеже предполагам повечето знаят,че именно тя създава временно усещане на хидратация,а в същото време не позволява на кожата да диша и се задържа на повърхността й,след това тя е суха и това ни кара да слагаме още и още,разбрах това благодарение на доста блогърки,които споделиха,че тя присъства в lip-butter-ите на Нивеа и доста хора се оплакваха от тях.Аз също не останах доволна и подарих моя на приятелка,но няма значение-прикачвам снимка на състава на лосиона.






Това беше от мен-силно се надявам да не съм ви отегчила с излишните си приказки :)
Какво мислите за лосионите за тяло на All nature,тъй като съм се спряла на тях за по-нататък и ще се радвам да чуя и вашето мнение :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар