петък, 28 ноември 2014 г.

Изразходени продукти #3

Здравейте,апарата ми нямаше достатъчно батерия за снимки и след като вчера най-накрая реших да го заредя днес снимах набързо продуктите-надявам се да ви бъде интересно-Enjoy!

Продуктите далеч не са много,но за съжаление това беше всичко,което успях да изразходя за около 2 месеца(а очаквах да е повече)..

Започвам с душ-гела на Балеа,на който чак зимата му дойде реда да бъде доизхабен,просто имам толкова много душ-гелове с коледни аромати,че не мога да си представя да посегна към тези ''свежарските'',но така или иначе продукта беше наполовина пълен-в край на  сметка се насилих и го изразходих.Много приятно душ-гелче(както всички останали на Балеа)-само да ухае добре и да прави хубава пяна-тези ''хидратиращите'' не са за мен просто....
Нямам идея дали все още го има на пазара,но цената му беше около 2 лева (?)

Следва шампоана на Шаума,който нашумя преди доста време из блогърското пространство,може би заради това,че беше предназначен за мазни корени и сухи краища.Това е точното описание на моята коса и реших да си го взема с надеждата,че косата ми няма да се омазнява на втория ден-аз лично останах доволна от шампоана,измиваше добре,но вместо на втория косата ми се омазняваше на третия ден-ХА!Едва ли бих го взела пак,защото,ако сте разбрали сарказма ми-шампоана не прави кой знае колко много за косата,а да не говорим,че ефекта върху краищата ми липсваше...Цената му беше около 3 лева.

Най-най-любимия ми достъпен гел ever-това ми е втората или третата опаковка от него и сигурно ще продължавам да си го купувам,не ме разбирайте погрешно-гела не върши чудеса,просто измива кожата на лицето добре и се справя с махането на грима сравнително добре,а и за цената си от 3 лева-аз лично не искам нищо повече от него-съвсем обикновен гел...

И един крем за ръце-това ми е втора опаковка от него,но това далеч не значи,че харесвам крема-той е отвратителен-използвах го вечер и 10 минути след като си сложа от крема-ръцете ми вече са сухи-купувах го,защото бях пристрастена към аромата му.но сега щом се загледах в състава му-НИКОГА ПОВЕЧЕ!
Съжалявам за обърнатата снимка,но да го погледнем от добрата страна-страхотно упражнение за раздвижване на врата :)


Тук няма нищо интересно-два пакета от памучни тампони-определено предпочитам тези на Ебелин пред тези на Агива,тъй като са много по-''стабилни'' и са по-меки...
Един тестер на фдт на Виши,който получих от списание Грация-цвета ми беше с най-малко 3 тона по-тъмен от моя и го използвах за контуриране-определено озарява лицето,но лично аз не бих го купила в пълен размер..
И една лентичка за  премахване на черни точки на Beauty Formulas,взех само една за проба,за да може,ако не ми хареса да не се набутвам като купувам целия пакет-и добре,че така съм направила,защото лично при мен тази лентичка не махна никакви черни точки,използвах я след баня,когато порите ми са отворени,но пак ефекта беше нулев...

Едни тампони напоени с някаква течност за премахване на очен грим,който НЕ Е водоустойчив,харесаха ми-справяха се безупречно със спирала и очна линия(само със силиконовия молив на Импала изпитваха затруднение,но им е простено),обаче след всяка употреба на тези тампончета зоната под очите и като цяло-околоочния контур беше страшно изсушена и поставянето на крем беше повече от задължително в случая...Цената им беше около 2 лева за 50 диска
Следват едни соли за вана,които взех от хотела,в който бях на почивка преди време-миришат на мента и са страхотна глезотийка-след това цялата ми баня миришеше едно такова свежо...
Мини-размер на пастата на ДМ-ската марка Dontodent за чувствителни венци-аз нямам такива,но това беше единствения мини-размер на паста за зъби в ДМ-а,който бях посетила-пастата не е лоша-даже я купих и в голям размер...
Малък парфюм,който се води с аромат на българска роза,но лично аз не долавям никаква роза в аромата му-мирише ми на скъп парфюм,много голямо предимство е,че издържа и цял ден-просто страхотен-имам още две или три опаковки от него,но за съжаление в последно време не го виждам никъде...
Един глос(течно червило) на Umbrella,има лек цвят и придава блясък-останах доволна,но за съжаление не можах да го изразходя преди да му изтече срока на годност..
Още един гланц,който ми беше подарък,но мисля,че е от Орифлейм-придава страхотен блясък на устните,но лепне прекалено много...
И последно-два пакета кърпички-едните са за премахване на грим и са от Агива-страхотни са!Добра основа са в стъпките при премахване на грим-моите са за чувствителна кожа,защото искам нещо по-щадящо,но и другите видове са хубави-цената им е 1 лев
И интимни кърпички-също съм доволна,не ми предизвикват раздразнения и след употребата им го има това усещане за чистота-цената им отново е около 1 лев.

Ами това беше всичко от мен-както казах-продуктите не са много,но се радвам,че успях да освободя място за коледните подаръци и покупки :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар