събота, 29 ноември 2014 г.

Maybelline Super Stay Better Skin-фон дьо тен-Ревю/Review

Здравейте,гледам да наваксам с постовете,защото в последно време доста изостанах-днес реших да направя обещаното ревю на новия фдт на Maybelline-Приятно четене :)

Няма да ви лъжа-първото нещо,което ме грабна беше опаковката-страшно сладурска е с тези големи сини надписи и синята помпичка-името на фдт е малко дълго поне по мое мнение,но пак е сладко хихи...Чрез едно натискане на помпичката излиза достатъчно продукт за цялото лице-поне на мен ми стига...Опаковката е стабилна и е малко тежка.Единственото нещо,което ме дразни ужасно много е,че капачето се зацапва страшно бързо и остават отпечатъци от пръсти всеки път,когато го пипна...



Да преминем към самия продукт обаче,още при първото ползване на този фдт се превърна в моя любимец,аз го нанасям с Duo-fiber четка и ако не се прекали с количеството продукт-стои естествено,фдт определено матира кожата,пробвах да го нося без матираща пудра и при положение,че съм със доста омазнена Т-зона лъснах чак на четвъртия или петия час от носенето...Има SPF20,което не го прави подходящ за снимки на тъмно или за вечерни излизания,тъй като лицето ще изглежда прекалено бяло....




Цвета,който аз избрах е 021nude,който ми пасна идеално...
Като цяло харесвам фдт,слива се добре с кожата ми,няма го ефекта маска и цената му е достъпна-нямам идея дали все още е на промоционална цена 10.49 обаче :)
Това беше от мен за днес-А вие използвали ли сте този фдт и какво мислите за него? :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар