неделя, 30 ноември 2014 г.

Очна линия Impala-ревю

Здравейте,никак не обичам да пиша негативни ревюта,но понякога се налага,колкото и неприятно да е,в днешния пост ще ви представя една очна линия,която лично аз никога не бих купила отново-далеч съм от мисълта,че това,което не се харесва на мен няма да се хареса и на вас-изказвам моето мнение и опит с този продукт оттам нататък вие сами си решавате дали да го пробвате или не :)-със сигурност има и хора,които са се сработили по някакъв начин с тази очна линия и са останали доволни,но аз не съм сред тях...

Без повече лирически отклонения-нека да започваме!
Очната линия е тип маркер,лично на мен този тип очни линии са ми най-удобни,все още не съм пробвала гел-очните линии,но има време...До сега всички очни линии тип маркер,които съм използвала са били достатъчно пигментирани,за да успея да ''дръпна'' една ''черта'' по клепача си без проблем и не бях попадала на такива,които не са,НО за всичко си има първи път,щом за първи път използвах тази очна линия успях да си сложа достатъчно наситен черен цвят с един замах само на едното око,когато започнах да си слагам на другото очната линия,която поставях беше избледняло черно(не знам точно как да го опиша) и трябваше да повтарям и повтарям докато се получи нещо,но като човек,който е спънат в слагането на очни линии-можете да си представите резултата-неравномерно сложена очна линия...
На втория ден му хванах ''цаката''-обърнах писеца надолу с ''главата'' и по този начин успях да постигна приличен цвят,но трябваше да повтарям този метод доста често,докато завърша слагането на очната линия заради това и се отказах и седнах да ви напиша това негативно ревю-имам доста продукти на Импала,както и четки за грим-повечето са с прилично качество,но специално при тази очна линия нещо са се изложили-много бързо изсъхна просто и не,не е била отваряна преди да я купя-беше си запечатана много стабилно иначе и това е вариант...



Това беше от мен за днес-дано да съм била полезна :)

2 коментара: