неделя, 30 ноември 2014 г.

Силиконов молив Impala-ревю

Привет,в последно време съм на вълна Impala-нямам идея защо,вчера ви говорих за очната им линия,а днес ще ви говоря за силиконовите им моливи,за които предполагам знаят доста хора.Е,за разлика от вчерашното ревю обаче-това ще бъде положително-Enjoy!

Взех молива,защото бях чувала много положителни мнения за тези моливи,за това колко лесно се нанасяли,колко меки били и били идеални за водната линия,аз обаче си бях наумила,че ще го използвам вместо очна линия-когато за първи път го суочнах на ръката си се уверих,че наистина молива е страшно лесен и приятен за нанасяне.


При мен обаче проблема е,че не мога да го нанасям във водната линия на окото си-просто молива не ми понася,очите ми започват да сълзят и тн и тн...Може би това е единственото нещо,което отчитам като недостатък в тези моливи....


пс-съжалявам,че не си направих труда да подостря молива преди да го снимам,надявам се все пак да добиете някаква представа :)


От другата страна-молива има силиконов накрайник,който помага за опушването на самия молив-ефекта,който се получава е страхотен и ми помага за направата на опушен грим :)
Трябва обаче да се работи бързо и веднага иначе молива засъхва и не може да се опуши...

 имам фдт по ръката,защото преди това снимах ревюто на фдт на Мейбълин-да не се чудите просто...

на първия суоч молива е нанесен самостоятелно,а на втория е опушен със силиконовия накрайник...
С две думи-трайността на молива е страхотна,но се маха доста трудно-голяма мъка беше махането му,когато за първи път го бях поставила във водната линия...харесвам трайността на молива,дори и времето да е дъждовно той не мърда...
Цената му е около 3 лева,но качеството му е страхотно-определено ви го препоръчвам!  
Това беше от мен за днес-Лек ден!





Няма коментари:

Публикуване на коментар