сряда, 31 декември 2014 г.

Biotrade Acne Out Oxy Wash-измиващ гел-Review

Здравейтееее и честита нова година-държах да постна този пост сега-надявам се да ви бъде полезно и добре дошли в новата 2015-пожелавам ви много положителни емоции,здраве,щастие и още повече поводи за усмивки!

Започвам с опаковката на гела-стандартна опаковка с помпичка,нищо специално-хубав дизайн-типичен за серията Acne out-няма какво да добавя-освен симпатичните балончета,но за тях ще си говорим като преминем към самия продукт.Помпичката има заключващ се механизъм,но лично аз не бих рискувала да взема тази опаковка с мен на път,тъй като самата помпичка не ми изглежда много стабилна...

Съжалявам,че няма да можете да добиете представа за това колко продукт съм изразходила от гела,но на първата снимка горе-долу се вижда-малко над половината е.Смея да твърдя,че продукта не е много икономичен,считам го за нормално обаче-впредвид високото съдържание на кислород..
Ето тук може да видите и самите балончета...Сладурско,а?




Преминавам към действието на самия продукт:
Аз съм със смесена кожа с мазна т-зона и сухи бузи.Този гел съдържа млечна киселина и е презназначен за мазна и проблемна кожа,не се пени-никак даже-едно изпомпване е напълно достатъчно за цялото лице-измива много добре,за премахване на грим не съм го пробвала,но едва ли и ще го направя,защото използвам гела само сутрин,за да подейства на проблемната ми кожа,така че не изисквам от него да премахва грима ми.Почиства лицето много добре като забелязах един интересен ефект след употребата му-никога не чистя лицето си в хавлия след като съм използвала измиващ гел,защото така допълнително изсушавам кожата си според мен-винаги чакам водата сама да попие.След като водата е попила след този гел чувствам кожата си суха,но щом я пипна осъзнавам,че в действителност не е така-въпреки това нанасянето на хидратиращ крем винаги е препоръчително-да не кажа задължително.В поста с нови придобивки ви споделих,че миналия месец кожата ми беше в ужасно състояние,благодарение на този гел за 1 седмица проблемите ми се сведоха до минимум.
С две думи-харесвам гела и за мен няма недостатъци,измива кожата добре,помогна ми да се справя с проблемите на кожата си и също така ми излизат пъпчици по-рядко от както го използвам.Цената му е около 13-14 лева.
ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА!!!!!



Няма коментари:

Публикуване на коментар