неделя, 28 декември 2014 г.

Нови придобивки за месец Декември

Здравейте,Декември месец е вече към края си и  съм напълно готова да започна на чисто и да посрещна новата година подобаващо.New Year-New Start!В днешния пост ще ви покажа нещата,с които се сдобих през (не съвсем) изминалия месец Декември-някои от тях получих като подарък,други са подарък от мен за мен,но важното е,че няма продукт,който съжалявам,че е при мен в момента-харесвам си ги всичките!Надявам се да сте си изкарали супер на празниците и да сте започнали да събирате енергия за Нова година-приятно четене!


Ще започна с продуктите,които получих като подарък....

Това е един комплект на Нивея,който върви в комплект с чантичка за пътуване-можете да я видите зад продуктите-много е симпатична!(съжалявам,че не успях да я хвана в цял размер,но не можах да наредя продуктите така,че да има място и за чантичката).
Първото нещо е шампоан за блясък от серията за обем на марката.Не съм ползвала шампоаните от тази серия,защото колкото и странно да звучи мразя косата ми да има обем,заради това след като се изкъпя я изправям с преса,ако ми се налага да излизам-това е,защото косата ми е страшно гъста и просто не се харесвам,когато има обем.Това е причината поради която не съм се заглеждала по тези шампоани,но се радвам,че сега имам възможността да пробвам един от тях.
Следващото нещо е мляко за тяло с масло от шеа-доста блогърки казаха,че е страхотно за суха кожа и хидратира наистина в дълбочина-мен не ми хареса аромата обаче,но въпреки това ще го пробвам,макар че кожата ми е нормална и изобщо нямам нужда от чак толкова хидратиращ лосион...
Душ гел на Нивеа с бяла роза-не съм използвала душ геловете на Нивея-това се води душ крем,ако трябва да съм точна,но имах намерение да ги пробвам и се радвам,че сега ще имам тази възможност-мирише доста приятно....
И последно-рол-он  против изпотяване от серията Powder Touch-не съм свикнала да използвам рол-они,но ще го пробвам...
Нямам идея колко е цената на комплекта,но предполагам,че ще е около 20 лева...


Тези неща са подарък от мен за мен-много ми хареса тази серия още с излизането й,но си казах,че нямам нужда от още един парфюм или лосион за тяло или пък най-малкото дезодорант,но в последно време слабост са ми парфюмите и реших да поръчам целия комплект-парфюма ухае феноменално-много приятен,леко сладникав аромат,но за сметка на това страшно траен-лосиона за тяло има аромата на парфюма,но не хидратира добре-нормално за парфюмен лосион-на второ място в състава си има минерално олио и не съм сигурна дали ще го използвам за цялото си тяло.Део-спрея е страхотен,но не съм свикнала да си слагам дезодорант вместо парфюм-евентуално може да го използвам против изпотяване,но все още не съм много сигурна-може би като тръгна на път ще го използвам като заместител на парфюма...
Цената на парфюма е 45 лева като в момента е намален на 30,дезодоранта е 8 лева,нямам идея за цената на лосиона за тяло обаче---цената на целия комплект е 61 лева...не съм запозната с промоциите на марката в момента-може би е намален покрай празниците...


Следват продукти купувани оттук-оттам.Първото нещо е бадемово масло,което използвам за премахване на грима и се справя повече от перфектно-маха безупречно и спирала и фдт,както и по-тежък грим.Не мога да махна маслото само с вода,заради това си помагам с измиващия гел на Балеа с бамбук и лотус,за който ви говоря доста често...Цената на маслото е около 4 лева и се води 100 процента натурално.
Един спрей за изправяне/заглаждане на косата-казах ви,че косата ми е много гъста и чуплива,пръскам от спрея на суха коса-всеки кичур,след това сресвам и ако има нужда минавам с преса,не съм пробвала по начина,по който пише на опаковката не мисля и да пробвам...След като напръскате един кичур със спрея се издава един звук сякаш отваряте газирана напитка,спрея попива в косата-има един лепкав ефект,който обаче не трае дълго-аромата е доста натрапчив и не би се харесал на всеки,но на мен ми харесва...Цената е около 5 лева..
Един спрей за тяло на Балеа,дезодорант по-скоро-този е от новата лимитирана серия с ванилия и портокал-не можах да намеря душ гела и заради това взех само дезодоранта,хубаво е,че няма алуминиеви соли и аромата му е страхотен-цената му е около 3 лева.
Един тоник за лице на Орифлейм с чаено дърво-мирише много свежо,но не съм го пробвала все още.
Нощен крем от същата серия-не съм го отваряла все още,но се води за мазна кожа,значи ще е лек като консистенция...Бяха в комплект с коректор от същата серия,но подарих коректора,тъй като го имам вече...Цената на комплекта беше 7.90

Казах ви,че последно време имам мания към парфюмите и този ми хареса като аромат-сравнително траен е,но за съжаление не помня цена...
Две мини опаковки-едната е на любимия ми аромат душ-гел,който обаче предпочитам да купувам в малка опаковка и да използвам само при пътуване,за да не ми омръзне аромата му :D
Исках да пробвам и този шампоан на Балеа,а ми се очертава и пътуване на Нова година,така че реших,че момента е подходящ.Цената и на двете е под 2 лева всяко...

Преминавам към декоративната козметика...
Взех си една пудра на Флормар в най-тъмния цвят с идеята да я използвам за контуриране на лицето,тъй като е матова.Харесва ми за сега,състава й не е много добър,но въпреки това не е лош продукт.Цвета е 194 bronze beige.Цената й е под 4 лева.
Най-накрая реших и аз да се сдобия с така известните сенки на Maybelline от серията им Color tatto.Спрях се на цвета On and On Bronze-с една дума-сенките са НЕВЕРОЯТНИ!Супер лесно се работи с тях,може да се използва пръст,може да се нанасят и с четка-когато бързам ги нанасям с пръст,а когато ги използвам в комбинация с други сенки ги нанасям с четка-сенките са страхотен цвят и стоят много нежно и естествено-must have са за ежедневния ми грим от сега нататък-много жалко,че цветовата гама в България е много бедна,но мисля да се сдобия с поне още един цвят.Цената им е 10 лева,но определено си заслужава!
Следва един кремообразен хайлайтър от Есенс-много приятен на допир,стои много естествено и се работи страшно лесно с него-аз го нанасям с пръсти,но мисля да пробвам и с четка...Цената е около 6 лева...
Руж отново на Есенс-не знам какво ми стана,но щом влязох в ДМ залепнах за щанда на Есенс и си приютих вкъщи някои неща,за които не съжалявам изобщо.Ружът е в много приятен цвят,идеален за този сезон.Само го суочнах-не съм го нанасяла на лицето си,но се надявам да стои добре.Цената му е около 5 лева.

И последната порция продукти...
Започвам с 2 лака за нокти.Единия е на Есенс-имах нужда от червен лак за нокти и се спрях на този-харесвам цвета и издържа сравнително дълго с основа-без основа не съм го тествала.Цената му е 3 лева.
Един лак на Golden Rose,който ме грабна в момента,в който го видях-страшно красив цвят и мисля,че ще стои страхотно като се лакирам с него и за акцент да използвам черен лак на безименния пръст...Цената му е 1.40
И най-накрая да си харесам цвят от лаковете за устни на Rimmel-Apocalips-гледам,че са пуснали и матова серия,но не ми харесаха цветовете,а и подозирам,че ще изсушават устните(както всички матови червила естествено,но както и да е :D).Цвета много ми хареса като го сложих на ръката си-има леки брокатени частици и мисля,че е страхотен за този сезон...Цената е около 10/11 лева.Цвета е 201 solstice
И две четки-едната е четка за сенки на Алверде-четох,че четките на Алверде били много хубави,а са и на достъпни цени заради това нямаше какво да губя и си взех една за проба-жалко,че няма по-голямо разнообразие на четки..Цената на тази е 5 лева.
И още една четка-четката за руж на Есенс-взех я заради външния й вид-вече имам четката за пудра и съм доволна от нея,така че реших да си взема и тази за руж-цената й е 6.19.Скосена е,така че може да се използва и за контуриране.
Това беше всичко от мен-надявам се да ви е било интересно-Весело посрещане на новата година! :)

4 коментара:

  1. Супер покупки!Парфюмът на Avon е страхотен наистина, Татутата на Мейбълин също :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти-наистина са 6 точки!Весело посрещане на Новата година <3

      Изтриване
  2. Вчера взех този хайлайт на Есенс.... странен ми е, хем е крем,хем не е :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дааа,точно,но се нанася страаашно лесно и стои много по-естествено от прахообразните хайлайтъри,аз мисля да се запася с още една опаковка,че е лимитка хаха-честита покупка-дано ти хареса,колкото и на мен :) :) :)

      Изтриване