сряда, 10 декември 2014 г.

Първа поръчка от Impala online.com

Здравейте,дълго мислих какво да бъде заглавието на днешната тема и най-накрая стигнах до извода,че понеже това е първата ми поръчка от сайта на Impala-заглавието ще е....Там каквото е.Та така,не съм сигурна до каква степен ще ви е полезно да ви говоря как съм направила самата поръчка,тъй като в сайта на Импала всичко е описано и е повече от ясно,но все пак....Избрах си няколко от четките им-от доста време искам да пробвам и други техни четки,тъй като имам само една на Impala и тя е стандартна четка за фдт,която използвам за нанасяне на маска за лице,но това е друг въпрос,а самата четка е страхотна и исках да се сдобия с още техни четки.На кои точно се спрях ще разберете....след големите лирически отклонения,които предстоят да бъдат направени....
Както казах-избрах продуктите,които искам да поръчам,след това ги добавих в кошницата и натиснах-Поръчай(u dont say)...Дадох данните си като попълних обозначените полета,имейл адрес,телефон,пощенски код,град,име и тн...След като направих поръчката получих съобщение в пощата си,че поръчката ми е одобрена и ще се свържат с мен,за да я потвърдя-направих поръчката неделя,свързаха се с мен в понеделник и поръчката ми дойде днес с куриер на Speedy без абсолютно никаква забележка!Много съм доволна като цяло от сайта,изключително коректни са и определено това няма да е последната ми поръчка от там-знам,че четките им се предлагат и в Елитис,но там не са заредени всички и предпочитам да ги поръчам...Доставката е около 6 лева,след като направите поръчката ви излиза общо колко е сумата с доставката.
Да,най-накрая дойде ред да ви покажа и какво си поръчах :)

Това беше кутията,в която пристигнаха четките...


Четките пристигнаха доста добре опаковани,даже ми беше малко трудно да отворя duo-fiber четката...

По ред на номерата обаче...започвам с една четка,която поръчах с идеята да смесвам всички цветове сенки,които съм нанесла,но се оказа прекалено голяма за целта и ще я използвам за нанасяне на хайлайтър...

В сайта на Импала пише,че е предназначена за руж,но аз лично нямам намерение да пробвам,защото ми се струва прекалено малка за целта и предполагам,че нанасянето ще става много бавно...
Номера й е 2,а цената е 2.50

Следващата четка е за разнасяне на опушен грим-нея ще използвам за преливане на цветовете,идеална е за тази цел,но предполагам,че и за направата на опушен грим също ще се справи добре...Номера й е 10,а цената е 2 лева.


Четка,която нямам никаква идея защо поръчах-това е четката за коректор-свикнала съм да разнасям коректора с ръце,но въпреки това не съжалявам-ще ми е интересно да видя какъв е резултата и след като го разнеса с четка...Номера й е 20,а цената е 1.70...



Четката,за която бях най-развълнувана е duo-fiber четката-тези четки са много известни и доста хора казват,че са страхотни за нанасяне на фдт и се получава по-естествен вид,от колкото,когато го нанасяме с ръце-то хубаво ама останах много разочарована,когато докоснах специално тази четка-страшно мека е,едните косъмчета са по-къси от другите и още докато я пипнах започна да е скубе...Въпреки това ще я пробвам,но не съм убедена,че ще е подходяща за нанасяне на фдт и не съм сигурна има ли смисъл да я цапам изобщо-Импала казват,че е предназначена за отнемане на излишното количество руж-ами мисля,че за това ще е най-подходяща,защото наистина е много мека-аз мисля да я използвам за контуриране обаче...
Номера й е 6,а цената е 6.50...

Импала страшно ме зарадваха като ми направиха ''комплимент'' и ми пратиха техен лак за нокти-исках да пробвам техните лакове за нокти,но нямам никаква идея защо не поръчах нито един-е,сега ако ми хареса този,който са ми изпратили определено ще си взема още-цвета е много,много хубав и лично аз много го харесвам...


Essie Bulgaria ми дадоха страхотна идея за маникюр,но за съжаление моя не се получи толкова добре-можете да видите снимка на идеята във Фейсбук страницата им...
Това беше всичко от мен-надявам се да съм ви била полезна и ако не направя някоя друга публикация до празниците ви желая страхотно изкарване с най-близките ви хора <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар