понеделник, 8 декември 2014 г.

Нови придобивки #2

Здравейте,последните два месеца нямам никакво желание за пазаруване,това е добре за бюджета ми,но не и за блога,до последно отлагах тази публикация,защото обмислях да събера тези продукти с бъдещите попълнения от коледното пазаруване,но тъй като тогава със сигурност ще има страшно много продукти и поста ще стане километричен все пак реших да покажа-макар и малкото продукти,с които се сдобих миналия месец...

Светлината е повече от отвратителна и нямаше как да снимам без светкавица...

За фон си направих тези табла,на едно от тях има цитат,който много харесвам,а на другото са имена на марки козметика,дрехи,любими сериали....

Ще започна с продуктите,с които се сдобих за грижа за лицето-трябваше да са много повече,понеже поръчах комплекта с чаено дърво от Орифлейм,който съдържа коректор,тоник и хидратиращ крем,ако не се лъжа,но понеже попаднах на страшно некоректни дистрибуторки поръчката ми беше разделена на две и виждате много малка част от продуктите,които всъщност трябваше да са при мен-другата част най-вероятно ще пристигне,когато вече нямам нужда от продуктите,но както и да-да се върнем на темата!
Преди по-малко от час се сдобих с този измиващ гел на biotrade от серията им Acne out-не съм ползвала нищо от тази серия и това е първия продукт,който купувам-имам големи очаквания,кожата ми не е в добро състояние от известно време,появяват ми се пъпки по бузите,челото,носа-навсякъде по лицето и реших да заложа на медицинска марка и да сменя обичайния измиващ гел на Balea,който ако трябва да бъда честна не прави нищо за кожата ми-само я измива,не че искам нещо друго,но на този етап ми трябва нещо по-качествено...
Цената му е около 13 лева.
Втория продукт е крем за лице с макадамия от някаква нова серия на Орифлейм-поръчах и балсама от същата серия,но още го чакам...Крема не съм го ползвала понеже имам за доизхабяване цели 3 и нямам идея кога ще му дойде реда,но ми изглежда доста хидратиращ и мисля,че ще е подходящ,когато времето е много по-студено..Цената му е около 3 лева,ако не се лъжа,но мисля че вече не може да се поръча,тъй като пуснаха новия си каталог,а там не виждам крема-не съм сигурна обаче...
Крем на Бочко,гледам да не оставам без този продукт,тъй като го използвам за какво ли не,общо взето-универсален е и е много ефективен.Главно при зачервявания на кожата се справя отлично..Цената му е около 2 лева


В предния си каталог този парфюм беше в комплект с дезодорант и червило,но естествено-аз не получих целия комплект,а само парфюма-разбрах,че така и няма да получа червилото,а дезодоранта ще дойде с поръчките от новия каталог.Парфюма е траен,има шоколадови нотки в него и е много тежък аромат,страхотен за този сезон-не съм сигурна обаче дали се усеща от околните,тъй като аз самата почти не го усещам толкова силно,а аз съм фен на силните парфюми...този по-скоро се долавя по-силно,когато се доближиш повече.Цената на комплекта беше 30 лева.


Още една парфюмче-да,напоследък парфюмите са ми мания-поръчах си още един от Avon,но това е,защото не обичам да имам само един аромат в колекцията си.Този е много сладникав и ''бонбонест''-много момичешки,много кукленски аромат-слагам си го в дните,когато съм happy и ми трябва по-ободряващ аромат.Цената му е 10 лева

Един лак на Perfect,който се очертава да влезе в козметични разочарования,но да видим...Използвах го за направата на нещо като френски маникюр но с остри връхчета(някой път може да ви покажа как го правя-получава се много ефектно и стои страшно красиво и елегантно),но с този лак-още на първия ден връхчетата започнаха да се белят,въпреки че използвах основа,от която съм повече от доволна...ще му дам още шансове като го пробам в други маникюри и ще видим как ще се представи...
Цената му е 2.50
Следва доста хвалена спирала на Oriflame-Fat lash mascara-цената й беше само 3.50 и реших да я пробвам,доволна съм-не се размазва,но лесно се прекалява с количеството и спластява миглите в краищата им-трябва да се нанася малко количество....
И последно-един диамантен заздравител за нокти на Victoria-от много време исках да си го взема и един ден една приятелка ме зарадва с него-каза,че го е пробвала и много й харесал и понеже се оплаквах,че ноктите ми се белеха решила да ми го купи <3 Може да се нанася самостоятелно като ефекта наистина е страхотен-ноктите блестят страхотно,може да се използва като основа-също се справя добре и като топ-лак-отново се справя добре,но частичките от горе на лака ми идват в повече,защото аз съм фен на матовия завършек,а не на бляскавия.Цената му е 3 лева.За съжаление обаче не се справи добре с проблема ми с беленето на ноктите и сега мисля да пробвам терапията на Eveline,която Нинка хвали доста.
Надявам се да ви е било интересно,скоро очаквам да дойде поръчката ми с четки от Impala и мисля да им отделя един пост-можете да ми напишете долу в коментарите ЗА или ПРОТИВ това сте и да ми дадете идеи какъв тип постове да правя по-често :)

2 коментара:

  1. Кажи после как е измиващият гел на Acne out :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Задължително ще му направя ревю скоро време,защото определено заслужава внимание! :)

      Изтриване