събота, 12 април 2014 г.

Maybelline The Rocket volum express-review

Привет,навън е доста мрачно време и затова днес реших да драсна едно ревю в блога на всеизвестната и прословута спирала на Maybelline New York-The Rocket volum express.


Ще започна първо с опаковката.Доста ефектна опаковка,дори и да не бях чела толкова положителни мнения из интернет пространството щях да си я взема заради външния й вид.Харесва ми съчетанието на тъмносин цвят с розови надписи.

п.с-извинявам се за качеството на снимките,но трябваше да снимам с телефон.
А сега за самата спирала.Определено подкрепям положителните мнения.Спиралата придава обем на миглите,но не ги сплъстява.Използвам я от около един месец и половина и съм много доволна от нея.Четката е гумена и лично на мен ми е доста лесно да нанасям точно толкова количество,колкото искам,защото има доста къси снопчета.Спиралата прави миглите ми доста по-дълги и някак си ''отваря'' погледа.Не се размазва,нито рони.Тук е момента да кажа,че единственото ми изискване към една спирала е тя да не се рони,размазва и сплъстява миглите ми,защото моите мигли са гъсти и това дали ще им придаде голям обем не е от много голямо значение за мен.Не знам колко трудно се чисти спиралата с дегримьор,но аз мога да кажа,че я почиствам доста лесно с тампони за почистване на грим от очите на Balea.



Ами това беше от мен,съжалявам още веднъж за качеството на снимките.Избягвам да пиша много за декоративната козметика,защото сами виждате,че не се справям много добре :D.Желая ви лек ден :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар