четвъртък, 10 април 2014 г.

Изразходени продукти за месец Март/Еmpties

Здравейте,тази публикация ми стои в чернова от доста дълго време и ето,че днес реших да я публикувам.Някои от продуктите не са изразходени напълно,но това си личи от снимките.Причината един продукт да не е изхабен изцяло е,че не ми е харесал.Приятно четене!



Започвам с почистващата пяна на Nivea за суха кожа.Използвах я предимно зимата и съм много доволна от нея,защото кожата ми не се изсушаваше.Радвам се,че свърши,защото едва ли ще се хареса на моята мазна кожа през лятото,но определено ще си я взема отново зимата.
Оценка:8/10




Вода за уста от ДМ.Хареса ми,но не мисля,че е нещо особено.Няма да си я взема отново.
Оценка:5/10


Душ-пилинг Balea с мляко и лимон.Има доста нетипичен аромат.Много приятен пилинг със сравнително едри частици,но като недостатък ще кажа,че се стига до продукта доста трудно в това меко  шишенце,ако се предлагаше още бих си го взела,но за съжаление е лимитирана серия и вече го няма.
Оценка 9/10



Душ-гел на Balea с тропичен аромат.Много ми хареса,син е на цвят,но не знам дали още се предлага.Няма да си го взема отново,защото при това разнообразие на душ-гелове,което Balea има как да повторя покупката???.
Оценка 8/10



Мини-стик Rexona против изпотяване.Доста приятен аромат,определено предпазва от изпотяване.Супер е,че е в компактна опаковка и става за пътуване.
Оценка:6/10(защото съдържа алуминий)


Шампоан против пърхот Head&Shoulders.Многомногомного любим шампоан.Премахна пърхота ми и благодарение на ментата има охлаждащо действие върху скалпа.Бих си го взела пак.
Оценка:10/10


Дневен овлажняващ крем за лице на Роза импекс с екстракт от алое вера.Приятно,лека кремче-доволна съм,но ще си почина малко от него преди да си го взема пак.
Оценка:8/10


Гел за коса.Това е най-лошият гел,който някога съм ползвала,защото не прави абсолютно нищо.Не,че съм очаквала да върши чудеса,защото цената му е под 2 лева,но пък чак толкова...
Оценка:0/10

Крем за ръце на Essence с йогурт(?).Съвсем обикновено кремче за ръце.Недостатък е,че съдържа около 2-3 парабена.Не бих си го взела отново.
Оценка:5/10


Део-спрей на Malizia.Съвсем обикновен спрей.Има сравнително траен аромат,но не бих си го взела отново.
Оценка:6/10


Крем за крака на Дева.Изхвърлям го,Защото е с изтекъл срок на годност.


Памучни тампони(дискове) за дегримиране.Не съм претенциозна относно този тип продукти.
Оценка:10/10


 А вие използвали ли сте някой от тези продукти?Ще се радвам да прочета мнението ви в коментарите :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар