събота, 5 април 2014 г.

Закупени продукти/Март

Здравейте,тази публикация закъсня доста,но напоследък нямах никакво време за блога,както и да е-нека да започваме!





Започвам с един скраб за тяло в доста симпатична опаковка.Случайно го мернах в Елитис.Цената му е около 2.49(?).Мисля,че този скраб определено не е за хора,които искат по-груби скрабове(като мен),защото този е с много лекички частици и не прави почти нищо.

 Един рол-он на Balea с кокос и нектарина.Понеже имам и такъв душ-крем и просто съм влюбена в този аромат много се радвам,че намерих и такъв рол-он,НО съдържа алуминий,което не е никак добре и определено,колкото и да е хубав аромата,този рол-он няма да е сред любимците ми.


Крем Здраве.Купих си го,защото съм много доволна от обикновения крем Здраве,но исках да разноообразя малко и взех този.Няма аромат,но някъде бях чела,че е хубаво кремовете за лице да не са ароматизирани.(естествено,че снимката няма да излезе както трябва)

 Два шампоана на Balea.Единия е с черешов цвят,а другия с ванилия.На промоция са в ДМ и просто не се сдържах и грабнах и двата,но как да им устои човек с тези прекрасни аромати.Само да отбележа,че ванилията е лимитирана серия.Преди не съм ползвала шампоани на Balea и се надявам да не ме разочароват,защото доста смело купих два.Цената на всеки е 1.99.


Нямах никакво намерение да купувам душ-гел,но като видях,че тези на Aroma от серията им Greenline са на промоция взех един.Нямаше много голям избор и аз си харесах този с памук.Няма толкова уникален аромат,но хубавото е,че е изчистен от вредни съставки.Цената ме у 2.99.

  Имах огромно желание да си взема розова вода,защото имала успокояващо действие.Е,след 2 седмици ползване сама се убедих в това.Определено успокоява раздразнената ми кожа,когато използвам по-агресивни продукти и след това не я чувствам опъната.Цената й е 2.89 от Елитис.


 Едно симпатично лимитирано лосионче с аромат на диня от Balea.Опаковката му е много интересна.Взех си го главно за лятото(бързам нали),но просто има уникален аромат и съм напълно сигурна,че ще ми стане любимец през жегите.Цената му е 3 лева.



Едно ОГРОМНО разочарование от страна на Елитис.Много исках крема за крака на Дева с лайм и щом го видях много се зарадвах.Купих си го и щом се прибрах вкъщи с огромно съжаление установих,че срокът му е изтекъл още през декември.Съжалявам само,че не пазя касовата бележка,аз съм от хората,които винаги проверяват дали едно нещо е годно,но този продукт беше в кутия,а на нея пише,че годността е написана на тубата и понеже ми е много неудобно да отварям кутията в магазина и да проверявам дали е годен,направо го взех с надеждата,че ще става за използване,но уви....:/

Лакочистител на Umbrella с гъба.Преди също съм ползвала такъв лакочистител,но с неутрален аромат,докато този мирише на лимон след употреба.Много харесвам такъв тип лакочистители,защото не ми се налага да търкам 100 часа и памукът да се залепя по ноктите ми.За съжаление не помня цената му.
 Течно червило(отново на Umbrella).Исках да пробвам малко по-лек цвят и заложих на този,но определено скоро ще се върна и за малко по-тежък нюанс.Цената на червилото е около 2 лева от Елитис.


Понеже ми предстои пътуване съвсем скоро и не ми се носят големите туби с душ-гелове реших да си взема малка разфасовка от един душ гел с доста приятен аромат.Цената му е 1.19(?)



Морско син цвят лак на Perfect.Моето синьо свърши,а точно този цвят е най-носеният от мен през пролетта,а и лятото и реших да си взема този.Цената му е 2.50.(ииии отново обърната снимка)



Регенерираща база на Perfect.Не съм я използвала все още,но доста хора са доволни от този тип продукти на Perfect.Цената е около 2 лева.
Лентички за лице против черни точки на Essence.Супер са!Използвах ги,отстраняват излишната мазнина от лицето и след като отлепя лентичката черните точки са върху нея(малко е гнусно,но...).Цената им е около 4 лева.




И последно,но не на последно място измиващия гел с грейпфрут на Balea.Не обещава нищо(и не прави нищо).Използвам го сутрин,колкото да освежа лицето си.Цената му е 4 лева.



Ами това беше от мен.Дано не съм ви отегчила и лек ден :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар