неделя, 27 април 2014 г.

Нови придобивки Yves Rocher

Здравейте,не съм влизала тук мнооого отдавна и реших,че е крайно време да напиша един пост за покупките,с които се сдобих по време на престоя ми в Турция (да,бях на екскурзия в Турция и няма да лъжа,че не ми се тръгваше от там).Обикалях по моловете и да си призная-имаше тооолкова много изкушения,но просто стиснах зъби и им устоях.За информация в мола,в който ходих първо имаше The body shop,Sephora,Shiseido,Yves Rocher и прочие.В Sephora цените бях горе-долу колкото са и в България,само че имаше намаление на лаковете,а щом влязох в The body shop прецених,че нямам нужда от нито едно от нещата,които се предлагаха там,а в магазина имаше доооста неща,но хайде стига с толкова лирически отклонения и нека да започна да ви разказвам за темата на поста :-)



 Предполагам всички сте чували за Yves Rocher,доколкото знам е натурална козметика(?),но за съжаление в България лично аз не попадам често на техни продукти,а съм използвала душ-геловете им  и ми допадат страшно много.Реших да си взема две ароматни сапунчета и bath bomb.Сапунчетата са мнооого сладки.Едното е с аромат на ванилия,а другото е с кокос.Това с ванилията не ми мирише много на ванилия,но както и да е.Никога не съм използвала bath bomb на Yves Rocher.Единственият път,в който съм използвала бомбичка за вана е,когато в Lush не можах да устоя на симпатичните им тогава бомбички.Като цяло беше доста забавно,но не мисля,че е нещо уникално.Не съм използвала все още тази бомбичка,но не очаквам чудеса,а колкото до сапунчетата-ще ги използвам в най-скоро време.








Ами това беше от мен в този написан почти в движение пост надявам се да съм била полезна и лека вечер :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар