неделя, 29 юни 2014 г.

Козметични разочарования част 1

Здравейте,за днес съм ви подготвила един пост с продукти,на които съм давала безброй много шансове и съм направила всичко по силите си,за да ги харесам,но както се казва-насила хубост не става,а сега ще ви представя и продуктите.

Ще започна с розовата вода на Биофреш.Някъде(мисля,че беше в БГ мама) прочетох как едно момиче каза да не купуваме продукти на биофреш,защото не били качествени или нещо от този род.Е,за съжаление бях купила розовата вода преди да прочета това,но в интерес на истината не я бях използвала все още-пазех си я за лятото,за да мога да си пръскам лицето с нея с идеята да се освежа.Първия път,когато пръснах от водата върху лицето си останах много доволна-освежи ме,но с течение на времето от тази розова вода започнаха да ми се появяват пъпчици по лицето-отначало отказах да повярвам в това,че те са от розовата вода,но една неделя реших да направя един експеримент-не бях слагала нищо на лицето си-само сутринта го измих с почистващия си гел,който използвам от много време и от него нямам никакви оплаквания..така де-пръснах си от водата и още вечерта пъпчиците бяха факт-след 4-5 опита се убедих,че водата не ми понася,а щом погледнах и състава й се оказа,че изобщо не е натурална,както пише...:/.Накратко казано-без тези лирически отклонения,с които ви отегчих никак не съм доволна от тази розова вода.



Следва една пудра на турската фирма Orkide.Не бях използвала нищо на тази фирма и когато я видях ми стана любопитно и реших да я купя,а и за цената си от около 5 лева реших,че не губя нищо  освен 5 лева.Категорична съм,че мразя тази пудра-има брашнян ефект върху лицето и след като я нанеса оставя бели петна по лицето,т.е не се слива с кожата.Ами въпреки многобройните си опити да я харесам,щом си сложех от тази пудра изглеждаше все едно съм си поръсила лицето с брашно..


п.с-това вътре е тампончето,с което я нанесох първия път-пробвах и с четка за пудра,но ефекта беше същия.

Такааа следващото нещо е измиващия гел за лице,който ви показах в предишната си публикация със закупени продукти за месец Юни.Толкова се зарадвах,когато видях,че е останал само един и си казах,че явно наистина трябва да го пробвам.Измива лицето ми до скърцане(ефект,който мразя).Разпенва се страшно трудно даже изобщо-специално заради този гел си купих тампончето на Еbelin,но ефекта беше нулев.Тази сутрин го използвах за последно и от него се появиха 3 пъпки още докато се опитвах да го разпеня-просто беше някакъв кошмар и реших,че трябва да замине в коша(торбичката с козметични разочарования)В състава си има цели 4 парабена.


И последно-коректора на Avon.Много сух коректор,който просто отказва да попие.Той беше в комплект с един ексфолиант и го взех само заради ексфолианта.Не ми харесва!!!





А вие използвали ли сте някой от тези продукти и какво е мнението ви?Ще се радвам да го прочета долу в коментарите :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар