сряда, 4 юни 2014 г.

Eлектрическа четка за лице-Review.


Здравейте,ето го и обещаното ревю на електрическата четка.Приятно четене!



Купих си я от Джъмбо за около 10 лева.Усещането при ползването й е страшно приятно-плюс е,че е написано на български за какво се използва всяка приставка на четката.Сега ще ви разкажа малко повече за всяка една от приставките й.

Четката има две степени на работа- по-бавно и по-бързо въртене.Аз използвам по-бързото,но за хора със суха или чувствителна кожа може би по-бавното ще бъде перфектно.


Тази приставка се използва за почистване на лицето,т.e за всяка сутрин-аз слагам гел на лицето си и приставката си върши супер работата.



Тази почиства лицето без да наранява кожата-не ми вдъхва много доверие и не съм я използвала още,но ще видим дали ще се престраша да я използвам.Просто самите косъмчета очевадно не са направени от едни от най-щадящите материали.




Тази приставка е за дълбоко почистване на лицето.Аз слагам ексфолиант и така почиствам лицето си-справя се отлично!!!





А тази е за масаж както на лицето,така и на тялото-тук апарата ми не е фокусирал добре,но колкото толкова-поне да имате представа какво представлява и тази приставка.



Ами това беше от мен-чаоо

5 коментара:

  1. Здравей! Искам да попитам дали тази почистваща четка още се продава в Jumbo? Понеже вече е минала една година и може да са сменили стоките.. А подходяща ли е за тийнейджърки или още ми е рано за такава? Благодаря предварително! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей!Късно отговарям,но сега видях коментара :) Да,мисля че още я има налична,според мен е най-подходяща точно за тийнейджърската кожа,защото почиства в дълбочина и би предотвратила появата на несъвършенства. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Има ли още такива четки в джъмбо

    ОтговорИзтриване
  4. Късно питам знам , но сега се интересувам от такива неща защото съм на възраст.

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване