четвъртък, 12 юни 2014 г.

Любими пролетно-летни лакове

Здравейте,в последно време се въртя като муха без глава из вкъщи и се чудя какво да правя-времето навън е много лятно и all day,all night мечтая за басейни и море.Но нека да се върна в реалността и без повече лирични отклонения да ви разкажа с по две-три думи за любимите ми лакове през този сезон.


На тази снимка виждате лаковете в розовата гама.Започвам от ляво на дясно.Първият лак е този на Golden Rose от Selective серията им.По външен вид много прилича на лаковете на O.P.I.,но понеже не съм използвала лак на opi(засега) и не мога да ги сравня с тези на GR.Изключително много се зарадвах на факта<когато видях сладичките имена на лаковете..На моите нокти издържа 2 дена без основа,а с основа около 4 с леко обелени връхчета.Цена:2.50


Следва лака на Gabrini.Много неонов цвят,въпреки че в тубичката изглежда като най-обикновено розово-ее не е така.Щом се лакирах с него за първи път си казах:Eхаа,с този лак ще ме забележат от километри.За съжаление обаче нямам снимка лакирана с него.Взех си го от ДМ на цена от 1.50.




Още един лак на Gabrini,с който си правя(както сестра ми го нарича) ''бонбонен маникюр''.С две думи-лакирвам четири нокътя с този лак,а един със синьо,но какво по-точно ще видите след малко.Цената му отново е 1.50


Следва един лак,който си купих от левчето до нас.Съхне 1435251 часа,но чакането си струва,защото стои просто невероятно,особено,ако имам лек загар.


И един лак на Flormar,който използвам за основа на френски маникюр,понеже е доста блед.



Сега започвам с лаковете ми в синьо,от които любими са ми само тези двата.



Първия лак е на Perfect-цвят номер 158(би било добре да спрат да пишат номерата като баркод,защото се разчитат доста трудно(поне за мен)).
Цена:2.50

И лакът,с който си правя ''бонбонения маникюр'' е този втория,който за съжаление е към края си,а вече не го откривам в Елитис.Не съхне бързо,но както споменах и преди малко при лака от левчето-ефекта си струва чакането.
Цена:Под 1 лев.



Оранжевата гама лакове-от тях също съм си избрала само два.



Първия е от същата серия,от която е и предишния лак.Този също е от Елитис,но задължително трябва да се нанася над основа,защото,ако се нанесе без-след изтриване ефектът върху ноктите е потресаващ-жълти нокти.Знам го от личен опит и оттогава използвам само основа за всички лакове.



А следващия лак е от HM.В изключително сладка baby-бутилчица се намира.Купих си го единствено и само,защото роклята ми е в същия цвят.Купуван е от Турция по време на една от ваканциите ми и цената му е под 2 лири(турската парична единица).


И понеже постът стана километричен приключвам с последния лак на Gabrini,който е лилав.Много приятен цвят,но не се задържа много върху ноктите.


Ами това беше от мен за днес,дано не съм ви отегчила иии лек и слънчев ден,изпълнен с много положителни емоции ви пожелавам :*




Няма коментари:

Публикуване на коментар