понеделник, 2 юни 2014 г.

Изразходени продукти-Април и Май/Еmpties

Здравейтее,честит 2-ри юни.Доста бавих тази публикация,искаше ми се да я напиша още вчера,но уви не успях.В този пост са събрани изразходените ми продукти за месец април и май,защото през април не изхабих много продукти достатъчни за един пост и реших да ги съчетая с тези от месец май,които се оказаха повече.Така де-приятно четене!!!





Ще започна от единия край,където са шампоаните и един душ-гел.Сега като гледам съм изразходила доста неща на Balea.Спокойно,не съм изхабила цели 3 шампоана за 2 месеца-само 2,а третия е пълен.Този с ванилията се превърна в тотален мой фаворит,но тогава си  казах,че първо ще изчакам да го изразходя и тогава ще се върна за още една опаковка,но уви-беше лимитирана серия и ми казаха,че вече не се продава.Е,жалко!За съжаление обаче не мога да кажа,че този с черешата и жасмина ми хареса-това е най-отвратителния шампоан,който съм използвала ever.Първо-измива косата ми до скърцане-мразя го този ефект.Както всички други шампоани(с изключения) и този съдържа сулфати и точно заради тях се появява този скърцащ ефект,но в момента използвам този на Шаума за мазни корени и сухи краища.Той също съдържа сулфати,но косата ми не скърца от ''чистота''.Да не говорим,че този на Балея изсуши скалпа ми(който е мазен) и той започна да се лющи-абе с една дума-трагедия.Следва шампоана на Орифлейм-харесвам продуктите на орифлейм и този шампоан не прави изключение.И последно душ-крема на Балеа,който изсушаваше кожата ми,но реших да го изхабя-така и така използвам лосион за тяло след душ.






И нещата за лице и тяло.Успях да изхабя(още през Април) измиващия гел на Балеа,който много изсушаваше кожата ми,а частичките,които бяха вътре не правеха нищо,а очаквах да ексфолират-хахах.Следва лосиончето за тяло на турската фирма Фармаси.Много леко и приятно лосионче с портокал.Има още на дъното,но не ми се занимава.И един крем за тяло на Рубела с кокос-приятен крем-икономичен е,но едва ли ще го взема втори път,тъй като искам да опитам и други лосиони/кремове.




Лентичките на Есенс.ЛЮБИМИ!!!Ще започна с тези за лице-много приятни лентички-залепват се добре и наистина премахват черните точки.За тези за нос няма да говоря много-също много ми харесват,но Мери им е направила доста подробно ревю,което може да видите тук.

И малко мосрички,за които не мога да кажа нищо,защото не съм ги ползвала-захвърлила съм ги в шкафа и срока им е изтекъл,но не ме е яд,тъй като са за суха кожа,а моята е мазна.Мога да дам мнение само за ББ крема на Лореал,който много ми хареса-най-вече това,че е направен така,че да се адаптира към всеки цвят кожа-това е супер!!!




И памучни тампони...какво да говоря за тях-хубави са.

Това беше от мен за днес-скоро очаквайте ревю на една електрическа четка за лице хохо



Няма коментари:

Публикуване на коментар