четвъртък, 26 юни 2014 г.

Нови придобивки за месец юни/June Haul

Привет,напоследък въпреки старанието ми да съм редовна в блога не ми се получава много-много,защото бях на почивка и бях решена,че няма да взимам лаптоп с мен и заради това не съм писала публикации скоро.Натрупаха се доста продукти,така че нека да започваме.




Ще започна с по-голямата част от продуктите и това са точно слънцезащитните продукти и няколко душ-гела.

В ДМ има промоция на всички продукти за слънце,както и на душ-геловете.Точно поради тази причина реших да се възползвам и взех един обикновен душ-гел,тъй като моя е на привършване и един за след слънце.Продуктите за слънце и за след слънце,които взех са:слънцезащитно мляко с фактор 6(да,знам фактора изглежда нисък,но аз съм с тъмна кожа и хващам тен бързо,но никога не съм изгаряла и прецених,че не ми трябва висок фактор).Следва и още едно мляко,но за след слънце-мирише мноого приятно и последно крем за лице отново за след слънце-води се SOS и е против зачервявания на кожата след излагане на слънце.
Цената на душ геловете е по 1.99(промоция) всеки.Млякото за след слънце е 3.99 отново на промоция,а на това за слънце не му помня цената,но беше около 5 лева.Крема за лице е 3.19



Тази освежаваща вода за лице и тяло ми грабна окото-мисля да я използвам докато съм на плажа.Цената й е 3 лева.Грабнах последния гел против акне на Forest Pharmacy-това е някаква колекция на Rosa Impex.Цената му беше под 3 лева-разпенва се трудно и заради това взех тампончето на Еbelin.В една аптека попаднах на един доста хвален антибактериален тоник от 7 билки за проблемна мазна кожа.Много съм доволна и откакто го ползвам кожата ми се чувства много по-добре.Взех си и един сапун на Milva против акне за смешната цена от 70 стотинки.




Случайно намерих и крема за лице от 7 билки(същия като тоника) и просто съм очарована-много ми харесва.Взех си две маски на Балеа-едната е регенерираща,а другата е пилинг маска.Цената на всяка е 1.29.И една стъклена пила-беше ми много любопитно да видя ефекта и наистина много ми харесва.Цената й е доста смешна-1.59.


Взех си лак от новата серия на Maybelline-имах нужда от такъв цвят и се зарадвах като видях,че е намален на 2 лева.И един молив за вежди на Есенс-цената му е 3.19.



И последно-кърпички за премахване на грим за проблемна кожа и крем за ръце с бяло грозде на Билка.

Ами това беше от мен-чао :)

2 коментара:

  1. Честити покупки!Да си ги ползваш с удоволствие.Слънцезащитата на ДМ е хубава :))

    ОтговорИзтриване